پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

زنگ مهر در چهارمحال وبختياري نواخته شد

کد خبر: 30739 تاریخ انتشار: 1397/07/01 12:46:02
نمایش: 1454
اخبار
زنگ مهر با حضور استاندار چهارمحال و بختياري در هنرستان فرزانه شهرکرد و همزمان در مدارس استان نواخته شد.
استاندار چهارمحال و بختياري روز يکشنبه در اين آيين افزود: دانش و تعليم و تربيت از ارکان توسعه پايدار در کشور است که توجه به اين مقوله مورد توجه دولت تدبير و اميد است.

اقبال عباسي افزود: آموزش، تعليم و تربيت و عقل و تفکر وجه تمايز بين انسان و حيوان است، از اين رو انسان ها با فراگيري علم و دانش، مي توانند الگوي جامعه خود در عرصه هاي مختلف باشند.

وي ادامه داد: دانش آموزان بعنوان آينده سازان اين کشور بايد بتوانند با فراگيري علم و دانش و الگوگيري از اخلاق و سيره بزرگان دين بخصوص درس آموزي از قيام عاشورا، آينده اين کشور را بسازند.

استاندار چهارمحال و بختياري به اهميت مقوله هنر اشاره کرد و گفت: هنر و دانش لازم و ملزوم يکديگرند و بايد در نظام آموزش و پرورش به اين 2 مقوله توجه شود.

وي در خاتمه حادثه تروريستي روز گذشته در رژه نيروهاي مسلح اهواز را محکوم کرد و گفت: عاملان اين جنايت بدانند که اين ملت هرگز دست از آرمانهاي نظام اسلامي برنخواهد داشت و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبري و در کنار مسئولان نظام ايستاده اند. 

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري نيز در اين آيين افزود: در سال تحصيلي جديد بيش از 202 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي در 2 هزار و 800 مدرسه مشغول تحصيل مي شوند.

بهروز اميدي افزود: امسال بيش از 14 هزار فرهنگي در 10 هزار کلاس درس مشغول فعاليت هستند.

وي پوشش تحصيلي مقطع ابتدايي استان را بيش از 99 درصد اعلام کرد و گفت: امسال 18 هزار و 500 کلاس اولي در بيش از يکهزار مدرسه مشغول تحصيل شدند.

وي به تقارن سال تحصيلي جديد با ايام محرم و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه دانش آموزان بايد با الگوگيري از قيام عاشورا در راه حفظ دين و دفاع از کشور تلاش کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07