پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: ساخت و سازها قانوني باشد

کد خبر: 30745 تاریخ انتشار: 1397/07/01
نمایش: 1612
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ساخت و سازهاي شهري بايد برابر ضوابط و قانون انجام گيرد و از هرگونه بي قانوني در اين خصوص جلوگيري شود.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در کميسيون ماده پنج چهارمحال و بختياري گفت: اگر شهرداري ها نسبت به اعمال قانون جديت داشته باشند تخلفي در ساخت و سازها صورت نمي گيرد.

وي افزود: برخورد با متصرفان زمين هاي دولتي و همچنين جلوگيري از تخلف در ساخت و سازهاي غيرقانوني بايد از مهمترين اولويت هاي کاري شهرداران و فعالان شهرداري ها باشد.
عباسي تصريح کرد: شهرداري ها با پيگيري از طريق مراجع قضايي نسبت به برخورد جدي و قانوني با متصرفان زمين هاي دولتي اقدام کنند.

وي يادآور شد: رعايت ضوابط شهري و عمل به قانون در ساخت و سازهاي شهري مي تواند در تحقق برنامه هاي سيماي شهري و منظر شهرها، رعايت حقوق شهروندي، ارتقاي عملکرد مديريت شهري و افزايش رضايتمندي شهروندان از نحوه دريافت خدمات شهري تاثير داشته باشد.

در اين نشست درخواست هايي از تغيير کاربري طرح هاي شهرداري هاي شهرکرد، بروجن، فرخشهر و جونقان مورد بحث و تبادل نظر کارشناسي اعضاي کميسيون ماده پنج چهارمحال و بختياري قرار گرفت و پس از ارائه نظرات، پيشنهادات و ديدگاه هاي اعضاء نسبت به اعلام نظر نهايي اقدام شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06