پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

دشمن از درک فرهنگ عاشورايي عاجز مانده است

کد خبر: 30764 تاریخ انتشار: 1397/07/04 13:08:49
نمایش: 1563
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، حفظ و تقويت فرهنگ عاشورايي را رمز اقتدار نظام دانست و گفت: از آنجاکه دشمن درک درستي از فرهنگ عاشورايي ندارد همواره در آسيب زدن به نظام عاجز مانده است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در نشست کلاس معارف اين استان افزود : دشمنان نظام و انقلاب 40 سال است که در پي تضعيف کشورند اما از آنجا که 2 موضوع ادبيات عاشورايي و فرهنگ شهادت طلبي را بخوبي درک نکرده است، نتوانسته اند آسيبي به نظام وارد کنند.

وي ادامه داد: دشمن هزينه هاي بسياري براي پرورش داعش، تهديد و تحريم ايران به کار گرفت، اما غافل از اين است که جوانان اين مرز و بوم با تاسي از حضرت ابوالفضل(ع) براي دفاع از ارزش هاي خود داوطلبانه به استقبال شهادت مي روند و هراسي از مرگ ندارند.

عباسي، فرهنگ عاشورايي را سد محکمي در برابر دشمن دانست و تصريح کرد: ملت ايران به پيروي از رهبر خود جمهوري اسلامي را تشکيل داده و از فرهنگ شهادت طلبي برخوردار است و همين موضوع فتنه هاي دشمن را بي اثر کرده است.

استاندار چهارمحال و بختياري، افزايش اقتدار نظام در برابر دشمن را نيازمند بسيج امکانات دانست و گفت: براي تقويت فرهنگ عاشورايي بايد از همه امکانات خود بهره گرفت.

عباسي با اشاره به گردهمايي بزرگ اقتدار عاشورايي در استان، خاطر نشان کرد: اين گردهمايي در راستاي تقويت فرهنگ و ادبيات عاشورايي برگزار مي شود و بر همه مسئولان دستگاه هاي اجرايي واجب است تا در راستاي برگزاري هرچه بهتر اين برنامه همکاري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06