پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مردم بايد فرهنگ استفاده بهينه و صرفه جويي آب را مد نظر قرار دهند

کد خبر: 30779 تاریخ انتشار: 1397/07/07 18:47:19
نمایش: 1483
اخبار
حجت الاسلام علي يزدان پرست مشاور فرهنگي وزارت نيرو با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، حجت الاسلام علي يزدان پرست مشاور فرهنگي وزارت نيرو با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست با بيان اينکه مشکل آب در همه استان هاي کشور جدي است افزود: مردم بايد فرهنگ استفاده بهينه و صرفه جويي آب را مد نظر قرار دهند.

عباسي با انتقاد از عملکرد فرهنگي در اين حوزه گفت: هنوز فضاي استان هايي که با خشکسالي مواجه هستند به گونه اي نشده که مردم کمبود آب را در آن استان احساس کنند، لذا بايد از طريق کارهاي عملي و فرهنگي و با استفاده از  ظرفيت رسانه ها وفضاهاي شهر، کمبود آب را به مردم يادآوري کنيم.

اقبال عباسي فرهنگسازي و تأثير بر افکار عمومي را مهم دانست و گفت: بر اين اساس، وظيفه رسانه ها در تمام موضوعات اجتماعي از جمله فرهنگ سازي درباره مصرف درست آب ومنابع انرژي بسيار سنگين است.

حجت الاسلام علي يزدان پرست نيز در اين ديداراظهار داشت: وزارت نيرو در عين حالي که يک وزارتخانه تخصصي در حوزه برق و آب است، فعاليت‌هاي بسيار گسترده‌اي در بخش فرهنگي انجام داده است.

يزدان‌ پرست عنوان کرد: در حال حاضر تمام استان‌هاي ما در وضعيت فرهنگي مورد ارزيابي قرار گرفته‌اند و به صورت کامل مشخص است که نقاط ضعف و قوت هر استاني در حوزه مسائل فرهنگي و ديني در چه بخش‌هايي قرار گرفته است.

وي ادامه داد: بر اساس ارزيابي‌هاي صورت گرفته، استان چهارمحال و بختياري توانست شاخص‌ها و پارامترهاي پيش‌بيني شده را در سطح بالايي کسب کرده وجزو پنج رتبه نخست کشور در زمينه برنامه‌هاي فرهنگي در وزارت نيرو قرار گرفت.

مشاور وزير نيرو در امور فرهنگي با بيان اينکه فعاليت‌ها و وظايف اين شرکت از مهمترين و ضروري‌ترين نيازهاي جامعه بشري است، گفت: آب و برق دو موضوعي است که زندگي مردم به آن وابسته است و واقعا بدون اين دو عرصه، زندگي بسيار سخت است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07