پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

نظام اسلامي با وجود تنگناها در مسير تعالي قرار دارد

کد خبر: 30780 تاریخ انتشار: 1397/07/07 18:56:49
نمایش: 1446
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نظام اسلامي ايران در طول 40 سال از عمر با برکت خود و با وجود همه تنگناها و فشارهاي خارجي موفق عمل کرده و در مسير تعالي قرار دارد.
اقبال عباسي روز شنبه در آئين توديع و معارفه فرماندار کيار افزود: انقلاب اسلامي با رهبري امام راحل و پشتيباني مردم، اين نظام شکل گرفت و الگويي شايسته براي ملت هاي آزاديخواه جهان شد.

وي ادامه داد: نظام اسلامي از زمان شکل گيري تاکنون با هجمه ها و توطئه هاي بسياري از قبيل جنگ تحميلي، ترور، تحريم، تهاجم فرهنگي و فشارهاي اقتصادي از سوي دشمن مواجه بوده اما هيچ يک از اين نقشه ها نتوانسته آسيبي به نظام وارد کند.

عباسي، همراهي و حمايت مردم را رمز تقويت نظام اسلامي دانست و تصريح کرد: مردم همواره نظام خود را حمايت کرده اند و ضروري است تا در شرايط کنوني کشور که دشمن به دنبال نااميد کردن آنهاست هوشياري خود را حفظ کرده و نقشه هاي شوم دشمن را نقش بر آب کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري به دستاوردهاي نظام در استان اشاره کرد و گفت: بيش از80 درصد زيرساخت هاي استان پس از سالهاي پيروزي انقلاب اسلامي ايجاد شد. 

عباسي در ادامه با قدرداني از خدمات قدمعلي مرداني فرماندار سابق شهرستان کيار به وظايف اصلي فرمانداران اشاره کرد و افزود: فرماندار بعنوان نماينده عالي دولت داراي 4 وظيفه محوري برنامه ريزي، ايجاد هماهنگي بين دستگاه ها، پيگيري برنامه ها و نظارت بر فعاليت ها و ارزيابي مديران شهرستان از جمله اين وظايف است.

وي خاطرنشان کرد: اگر فرماندار در اين 4 محور موفق عمل کند مردم هم او را حمايت مي کنند اما اگر از اين امور غفلت ورزد و دنبال سياست بازي باشد از مسير منحرف و مردم هم ناراضي مي شوند.

همچنين علي فتح نصيريان در اين آئين بعنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07