پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

بدهي کشاورزان خسارت ديده براي تمديد بازپرداخت استعلام شود

کد خبر: 30781 تاریخ انتشار: 1397/07/08 09:38:33
نمایش: 1649
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ميزان بدهي کشاورزان و باغداران خسارت ديده از خشکسالي براي تمديد بازپرداخت از مراجع ملي استعلام شود.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري افزود: اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران کمک هاي بلاعوض را به خسارت ديدگان بپردازند تا حاشيه و چالش در جامعه ايجاد نشود.

وي اظهار داشت: کميته هاي شهرستاني عضو شورا هنگام تهيه ليست خسارت ديدگان ناشي از حوادث طبيعي و غيرمترقبه دقت لازم را داشته باشند.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: مسئولان اجرايي نسبت به پيش بيني حوادث احتمالي در نيمه دوم سال جاري اقدام و برنامه هاي مقابله اي را در اين زمينه اعلام کنند.

عباسي تاکيد کرد: رفع نقاط حادثه خيز، شناسايي طرح ها و پروژه هاي داراي مشکلات احتمالي، بيمه عشاير، اجاره يا خريد تانکرهاي جديد براي آبرساني در زمينه هاي آشاميدني، کشاورزي و دام عشاير در مناطق کوهستاني در دستور کار قرار گيرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اطلاع رساي ناصحيح و مغرضانه فردي با انگيزه نامشخص در فضاي مجازي مبني بر قطع اشتراک گاز يک منزل مسکوني در «سرخون» شهرستان اردل يادآور شد: شرکت گاز استان بايد نسبت به ارائه پاسخ شفاف و دفاع از عملکرد خود اقدام مي کرد.

عباسي اظهار داشت: تمامي مسئولان موظفند نسبت به ارائه پاسخ شفاف و به دور از هرگونه جبهه گيري با استفاده از توان و ظرفيت دستگاههاي اطلاع رساني رسمي از جمله؛ خبرگزاري جمهوري اسلامي اقدام کنند.

عباسي تاکيد کرد: مسئولان حتي در صورت ضايع شدن حقي از شهروندان عذرخواهي کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07