پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد

تکميل طرح هاي ملي چهارمحال و بختياري تسريع مي شود

کد خبر: 30792 تاریخ انتشار: 1397/07/10 09:48:23
نمایش: 2214
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با پيگيري هاي لازم در خصوص تامين اعتبار لازم براي اجراي طرح هاي ملي استان، تکميل اين طرح ها سرعت بيشتري به خود مي گيرد.
اقبال عباسي در نشست با رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و با حضور نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي، اظهار کرد: در اين نشست تامين اعتبار پروژه‌هاي مهم استان مورد بررسي قرار گرفت. 

وي افزود: رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي در اين جلسه با اشاره به ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي استان چهارمحال و بختياري، از زحمات و پيگيري‌هاي

نماينده عالي دولت در استان در خصوص پروژه‌هاي ملي و استاني چهارمحال و بختياري تقدير و همگرايي و پيگيري مشترک استاندار و نمايندگان استان در پيگيري موارد را الگويي مناسب براي کل کشور دانست. 

استاندار چهارمحال و بختياري خواستار تامين اعتبار و توجه ويژه به تمامي پروژه‌هاي ملي و استراتژيک استان شد و نوبخت در پايان اين نشست دستورات لازم در زمينه موارد مطرح شده را صادر کرد. 

وي همچنين با اشاره به حضور  در کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت: در اين نشست ضمن پيگيري مصوبات سفر کميسيون آموزش به استان، پيرامون موضوعات مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالي استان گفت و گو و تبادل نظر شد. 

عباسي خواستار توجه شايسته به مباحث زيرساختي حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالي استان شد. 

وي خاطرنشان کرد: رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مصوبات کميسيون نيز در خصوص توسعه زير ساخت و ايجاد و تقويت فضاهاي آموزشي را به نمايندگان وزارتخانه هاي مرتبط حاضر در جلسه ابلاغ کرد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07