پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
به مناسبت هفته نيروي انتظامي

ديدار استاندار با خانواده شهداي نيروي انتظامي

کد خبر: 30823 تاریخ انتشار: 1397/07/14
نمایش: 2008
اخبار
استاندارچهارمحال و بختياري گفت: استقامت و ايثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامي بوده و خانواده‌هاي شهدا برکت جامعه اسلامي هستند.
اقبال عباسي امروز و به مناسبت هفته نيروي انتظامي با حضور در منزل شهيدان لطف الله ايزدي وعلي عليپور ضمن قدرداني از خانواده هاي شهيد افزود:تجليل، تکريم و سرکشي از خانواده شهدا، رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان دفاع مقدس را براي مسئولان يادآوري مي‌کند.

وي خانواده شهدا را تداوم نهضت انقلاب اسلامي عنوان کرد و افزود خانواده‌هاي شهدا برکت جامعه اسلامي هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد:امنيت و آرامش حاکم بر کشور عزيز ايران ، مرهون تلاشها و رشادت کليه نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي است که همواره با از خود گذشتگي اين موهبت ارزشمند را براي ملت عزيز ايران فراهم کردند.

عباسي ادامه داد:نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در حفظ نظم، امنيت داخلي و برقراري فضاي آرام جامعه نقش اساسي و کليدي بر عهده دارد و هميشه ثابت کرده است که بعنوان يار و ياور در کنار مردم بوده و از هرگونه خدمتِ صادقانه کوتاهي نکرده است.

استاندار اضافه کرد:البته در اين بين نيروي انتظامي در راه برقراري امنيت جامعه شهيدان و جانبازان زيادي را تقديم ايران اسلامي کرده است که همواره بر دلاوري ها و ايثارگري‌هاي آنان افتخار مي ورزيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07