پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در شوراي عالي شهرسازي و معماري

طرح منطقه نمونه گردشگري «ديمه» تصويب شد

کد خبر: 30840 تاریخ انتشار: 1397/07/16
نمایش: 2394
اخبار
کليات ايجاد طرح منطقه نمونه گردشگري «ديمه» چهارمحال و بختياري روز دوشنبه در جلسه شوراي عالي شهرسازي و معماري به تصويب رسيد.
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تصويب طرح منطقه نمونه گردشگري ديمه از سال 1389 تاکنون روندي طولاني داشت که با انتقادهايي همراه شده بود.

 اقبال عباسي روز دوشنبه در سيزدهمين جلسه شوراي عالي شهرسازي و معماري که با حضور وزير راه و شهرسازي برگزار شد، تاکيد کرد: اجرايي شدن روند چنين طرح هايي در چهارمحال و بختياري با توجه به نرخ بالاي بيکاري در راستاي اشتغالزايي، رونق اقتصادي و توسعه اجتماعي داراي ضرورت، اهميت و اولويت ويژه است.

عباسي به ظرفيت هاي طبيعي گردشگري چهارمحال و بختياري به عنوان يکي از مهمترين مناطق بکر و توريستي ايران اشاره و تصريح کرد: اعضاي شوراي عالي معماري و شهرسازي با تصويب طرح منطقه نمونه گردشگري ديمه به رونق اقتصادي، توسعه اجتماعي، محروميت زدايي، اشتغالزايي و کاهش نرخ بيکاري در اين استان کمک کردند.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري نيز گفت: طرح جامع منطقه نمونه گردشگري ديمه از سوي بخش خصوص در زميني به مساحت 44.5 هکتار اجرا مي شود.

بهمن عسگري سوادجاني تاکيد کرد: براي اجراي طرح جامع منطقه نمونه گردشگري ديمه سه هزار ميليارد ريال از سوي بخش خصوصي هزينه خواهد شد.
وي ياداور شد: با بهره برداري از اين طرح زمينه اشتغال مستقيم 650 نفر فراهم مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07