پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري خواستار شد:

رسانه ها براي اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر فرهنگ سازي کنند

کد خبر: 30856 تاریخ انتشار: 1397/07/22 11:57:20
نمایش: 2338
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رسانه در خصوص فرهنگ سازي اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر در جامعه فعال شوند.
اقبال عباسي روز شنبه در پنجمين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري به ميزباني اداره کل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان تاکيد کرد: فرهنگ سازي و بسترسازي براي اجتماعي کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر از طريق رسانه در دستورکار شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

وي گفت: کمبود تجهيزاتي زندان هاي اين استان مانند خودروهاي آمبولانس و آتش نشاني شناسايي، اولويت بندي و دسته بندي شود و براي رفع انها برنامه ريزي شود. 

عباسي افزود: براي تسريع در روند اجرايي اين مساله، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي، مديرکل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي و مديران کل امور بانوان و خانواده، امور اجتماعي و فرهنگي، مديريت بحران استانداري چهارمحال و بختياري در نشست کارشناسي نسبت به تجديد نظر در بودجه مصوب و تخصيصي زندان هاي استان اقدامات لازم را انجام دهند.

رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري اظهار داشت: حمايت از خانواده هاي زندانيان به عنوان قشر آسيب پذير جامعه و خدمات رساني مطلوب به آنان مورد توجه تمامي دستگاه هاي اجرايي عضو اين شورا باشد.

وي تاکيد کرد: دعوت از خيران بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري به ويژه در حوزه امور فرهنگي و سلامت و ديدار از بخش هاي گوناگون زندان مي تواند در جذب کمک هاي اعتباري آنان مؤثر باشد.

همچنين در حاشيه اين جلسه ،استاندار چهارمحال و بختياري و اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان از بخش هاي مختلف زندان مرکزي شهرکرد بازديد کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07