پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مادر شهيدان اسلامي دعوت حق را لبيک گفت

کد خبر: 30889 تاریخ انتشار: 1397/07/30 11:46:33
نمایش: 3332
اخبار
مادر فرماندهان شهيد حسن و سليمان اسلامي و مادر بزرگ روحاني شهيد علي سليماني در سن 87 سالگي دعوت حق را لبيک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، پيکر اين مرحومه روز دوشنبه با استقبال پرشور مردم تشييع و در قطعه صالحين شهر فارسان به خاک سپرده شد.

شهيد حسن اسلامي در سال 1341ديده به جهان گشود و دانشجوي دوره کارداني در رشته امور پرورشي و مشغول خدمت در آموزش و پرورش بود. وي در دي ماه 1365 با سمت فرمانده گروهان بر اثر اصابت ترکش در شلمچه شهيد شد. شهيد سليمان اسلامي نيز يکسال بعد در اسفند 1366 با سمت فرمانده گروهان به مقام رفيع شهادت نائل شد.

استاندار چهارمحال و بختياري در پي درگذشت اين مادر صبور پيام تسليت ارسال کرده است.
در پيام تسليت اقبال عباسي آمده است: خبر درگذشت مادر گرامي و مهربان مرحومه مغفوره حاجيه خانم سکينه کچويي که نماد والايي از ايمان و صبر است، عميقا موجب تالم و تاثر خاطر گرديد.

در ادامه پيام تصريح شده است: آن مرحومه خالصانه و براي رضايت حق از عزيزترين سرمايه هاي خويش گذشت تا ارواح قدسي آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و ميهن اسلامي مان باشند. به روح اين سفر کرده و ارواح تابناک فرزندان شهيدش درود مي فرستيم.

استاندار چهارمحال وبختياري در پايان پيام مصيبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهيد پرور شهرستان فارسان تسليت گفته و از خداوند رحمان براي آن مرحومه رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت نموده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07