پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

حمل و نقل هوايي استان توسعه مي يابد

کد خبر: 30926 تاریخ انتشار: 1397/08/06
نمایش: 3281
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از اعلام اعلام آمادگي سرمايه گذار بخش خصوصي براي فعاليت در فرودگاه شهرکرد خبر داد و گفت: بزودي شاهد رونق حمل و نقل هوايي استان خواهيم بود.
اقبال عباسي عصر يکشنبه در ديدار با مديران شرکت 'ويژن صنعت پرواز کيش' که به جهت سرمايه‌گذاري اين شرکت در چهارمحال و بختياري صورت گرفت، اظهار داشت: اين استان در بين 2 استان بزرگ کشور واقع شده و داراي ظرفيت مطلوبي در بخش گردشگري است.

وي افزود: اين استان با آب و هواي خنک و مناطق تفريحي و توريستي بکر و دست نخورده و همچنين به عنوان مرتفع‌ترين نقطه ايران، مي‌تواند جوابگوي گردشگران خارجي و داخلي باشد.

عباسي با اشاره به اينکه سالانه حدود 2 ميليون مسافر در سکونتگاه‌هاي تفريحي و گردشگري اين استان اقامت مي کنند، تصريح کرد: اين آمار جداي از مسافران عبوري اين استان است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بسترهاي لازم براي ايجاد خطوط هوايي در اين استان فراهم است، گفت: آمادگي لازم براي ارائه کمک هاي فني از قبيل اعطاي تسهيلات و واگذاري زمين براي رونق بخش حمل و نقل هوايي استان وجود دارد.

در ادامه اين نشست مديران شرکت ويژن صنعت پرواز کيش از تمايل اين شرکت براي سرمايه‌گذاري و استفاده از بخش هوانوردي اين استان ابراز تمايل کردند و در ادامه دليل اين خواسته را موقعيت جغرافيايي، ظرفيت‌هاي گردشگري و نزديکي به کشورهاي حوزه خليج فارس عنوان کردند.

اين شرکت بنا دارد فرودگاه بين‌المللي شهرکرد را به‌ عنوان مبناي پروازهاي خود انتخاب و در ادامه کار اقدام به ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري همچون هتل در چهارمحال و بختياري نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07