پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مشکل بيمه کارگران واحدهاي توليدي پيگيري شد

کد خبر: 30974 تاریخ انتشار: 1397/08/21 09:03:48
نمایش: 3387
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مشکل بيمه کارگران واحدهاي توليدي استان در نشست روز يکشنبه با معاون بيمه اي سازمان تامين اجتماعي پيگيري و قول مساعد مسئولان را به همراه داشت.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين نشست که نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي و سرمايه گذار مجموعه ظريف مصور نيز حضور داشت، معاون بيمه اي سازمان تامين اجتماعي براي پيگيري و حل مشکلات کارگران استان قول مساعد و همکاري داد.

وي رفع مشکل بيمه کارکنان شاغل در گروه صنعتي ظريف مصور را از مهمترين مطالبات استان برشمرد و گفت: براي رونق توليد و اشتغال بايد توليدکنندگان و سرمايه گذاران بخش خصوصي را حمايت و در راستاي رفع مشکلات آنها همدلي و هم افزايي کرد.

عباسي با تاکيد بر ضرورت حمايت از فعاليت هاي اقتصادي و کارآفريني در استان از جديت و پيگيري مديريت ارشد استان براي رفع مشکلات موجود خبر داد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نرخ بالاي بيکاري در استان اظهار داشت: در شرايط خاص کنوني بخش هاي مختلف دولتي و متولي و تصميم گير بايد با رويکرد حل مشکلات اقتصادي و تقويت و ترويج کارآفريني در مناطق مختلف کشور، بخصوص استان هاي کمتر برخوردار و پربيکار همچون چهارمحال و بختياري تلاش کنند.

به گزارش ايرنا، برخي واحدهاي توليدي و صنعتي استان با مشکلاتي روبه رو شده اند و اين موضوع تامين منابع لازم براي بيمه کارگران را با چالش مواجه کرده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07