پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمين اجلاس نماز شهرستان شهرکرد برگزار شد

کد خبر: 31018 تاریخ انتشار: 1397/08/29
نمایش: 2595
اخبار
چهارمين اجلاس نماز شهرستان شهرکرد با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد،معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري،فرماندار شهرکرد و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در چهارمين اجلاس نماز شهرکرد بر تبليغ بيش از پيش اقامه نماز در استان تاکيد کرد و گفت: تمام ادارات و نهادها، مطبوعات و اصحاب قلم با هم افزايي و وحدت لازم در اين خصوص بيش از پيش گام بردارند.

جعفر مرداني افزود: نبود مهارت هاي لازم در بين خانواده ها و آموزش و پرورش در خصوص دعوت به نماز، مانع از گسترش اين فريضه ديني در بين جوانان و نوجوانان مي شود و بايد در اين خصوص بيشتر کوشيد.

وي تصريح کرد: اگر کسي نماز را بخوبي بشناسد بي شک نسبت به اقامه آن مقيد مي شود و آثار و برکات آن شامل خود فرد و جامعه مي شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد نيز در اين اجلاسيه با اشاره به اهميت نماز در دين اسلام، آن را عامل اصلاح جامعه و مصون سازي آن نسبت به آسيب ها و تهديدات دانست.

عبدالعلي ارژنگ افزود: در کنار برگزاري اين اجلاسيه، نشست هاي تخصصي نماز در مناطق مختلف شهرستان و دوره هاي تخصصي در مراکز علمي و دانشگاهي برگزار مي شود و در خصوص تبليغات ميداني، ساماندهي فعالان حوزه نماز و تعمير و تجهيز نمازخانه هاي ادارات اقداماتي انجام مي گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07