پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران استان بايد در راستاي چابک سازي دستگاه هاي اجرايي تلاش کنند.

کد خبر: 31114 تاریخ انتشار: 1397/09/15
نمایش: 1923
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري گفت: مديران استان بايد در راستاي چابک سازي دستگاه هاي اجرايي تلاش کنند.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در شوراي راهبري توسعه مديريت چهارمحال و بختياري با اشاره به اصلاح شاخص هاي ارزيابي عملکرد دستگاه ها، از سازمان مديريت و برنامه ريزي خواست تا اصلاح و تحول در نظام اداري به همراه بهبود شاخص هاي ارزيابي عملکرد دستگاه هاي اجرايي و مديران را در دستور کار قرار دهد.

وي با بيان اينکه ارزيابي سالانه عملکرد دستگاه‌ها در حقيقت ارزيابي مجموعه فعاليت يک دستگاه اجرايي است نه مدير آن دستگاه، افزود: عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي بايد منجر به چابک سازي دستگاه، کاهش هزينه‌ها و صرفه جويي، رعايت حرمت ارباب رجوع و رضايتمندي مردم شود.

وي افزود: در ارزيابي دستگاه هاي اجرايي و مديران کل بايد سطح بندي دستگاهي صورت گيرد.

وي يادآور شد: دقت به شاخص هاي عمومي و اختصاصي مشخص شده براي ارزيابي عملکرد دستگاه هاي اجرايي و مديران کل مي تواند از تضييع حقوق جلوگيري و رعايت عدالت را تقويت کند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مشارکت کارشناسان دستگاه هاي اجرايي و کمک به ارزيابان مي تواند در ارزيابي دقيق دستگاه هاي اجرايي و مديران کل مؤثر باشد.

وي گفت: عملکرد دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در راه اندازي ميز خدمت و کسب موفقيت هاي مرتبط با آن بررسي و در نشست بعدي شوراي راهبري توسعه مديريت استان ارائه شود.

عباسي تاکيد کرد: نشست هاي شوراي راهبري توسعه مديريت چهارمحال و بختياري هر 3 ماه يکبار برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06