پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

مسئولان پاسخگوي ساخت و سازهاي غيرمجاز در لردگان باشند

کد خبر: 31133 تاریخ انتشار: 1397/09/18
نمایش: 2428
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري خواستار پاسخگويي مسئولاني که مجوز ساخت و ساز غير مجاز در مسيل رودخانه لردگان را صادر کرده اند، شد و گفت: اين افراد بايد در برابر قانون نسبت به اين ساخت و سازها پاسخگو باشند.
اقبال عباسي  روز يکشنبه در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري با محوريت سيلاب اخير لردگان که با حضور معاون وزير کشور و رئيس سازمان مديريت بحران در فرمانداري برگزار شد، افزود: با عاملان ساخت و ساز غير قانوني و مسوولاني که در اين زمينه کوتاهي کرده اند، برخورد قانوني مي شود.

وي از دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان که در اين نشست حضور داشت، درخواست کرد در اين زمينه به عنوان مدعي العموم ورود پيدا کند تا مسوولاني که در اين زمينه فعاليت داشته اند پاسخگوي قانون باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري يکي از دلايل بروز حوادث طبيعي در اين شهرستان را گستردگي محدوده جغرافيايي لردگان عنوان کرد و گفت: خسارت وارد شده به بخش کشاورزي و حوزه راه ها در سيلاب اخير در اين شهرستان بالا بوده است.

عباسي ، از رئيس سازمان مديريت بحران چهارمحال و بختياري درخواست کرد ؛ نگاه ويژه اي براي جبران خسارات زيربنايي و کشاورزي لردگان در سيلاب اخير داشته باشد و وام هاي بلاعوض يا تسهيلات کم بهره را براي آسيب ديدگان اين سيلاب اختصاص دهد.

وي بروز خشکسالي را يکي ديگر از مشکلات اين استان از جمله لردگان عنوان کرد و گفت: خشکسالي هاي اخير بخش عمده اي از آب شرب و کشاورزي اين شهرستان و استان را تحت تاثير قرار داده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07