پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

آيت الله شاهرودي يکي از چهره هاي ماندگار علمي بود

کد خبر: 31239 تاریخ انتشار: 1397/10/06
نمایش: 2222
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تسليت درگذشت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آيت الله شاهرودي يکي از چهره هاي ماندگار علمي و فقهي انقلاب اسلامي ايران بود.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در آيين بزرگداشت رحلت آيت الله سيد محمود شاهرودي رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام در شهرکرد افزود: اين چهره ماندگار علمي و فقهي در پيش از انقلاب و در طول 40سال گذشته خدمات ارزنده اي براي نظام اسلامي ارائه کرد.

وي تصريح کرد: آيت الله شاهرودي از چهره هاي ماندگار و وفادار به ملت، انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبري بود و صادقانه در هر عرصه اي که خدمت مي کرد به ارزشهاي انقلاب اسلامي وفادار بود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: خدمت صادقانه به مردم باعث شد که آيت الله شاهرودي به عنوان يک چهره عملي، ديني و ملي در بين مردم مطرح شود.

عباسي با تاکيد بر اينکه آيت الله شاهرودي يکي از الگوهاي مهم براي خدمت صادقانه به مردم بود، تاکيد کرد: اميد است سيره علمي و عملي اين عالم فقيد سرلوحه همه باشد.

آيين يادبود ارتحال رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام روز پنجشنبه در مصلاي امام خميني (ره) شهرکرد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

آيت الله شاهرودي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام دوشنبه شب دارفاني را وداع گفت و پيکر اين عالم رباني پس از اقامه نماز از سوي مقام معظم رهبري در شهر مقدس قم در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07