پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

همه بايد دغدغه توليد و اشتغال را داشته باشند

کد خبر: 31246 تاریخ انتشار: 1397/10/08
نمایش: 2515
اخبار
پنجاه و يکمين جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري به رياست معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري تشکيل و مشکلات و موانع چندين واحد توليدي که به دلايل مختلف راکد بودند مطرح و تصميات لازم در رابطه با حل مشکل آن‌ها اتخاذ شد.
الله‌کرم نصيري در  اين جلسه با تأکيد بر تسريع در مراحل ثبت شرکت هواپيمايي آنا پرواز درنا، گفت: اين شرکت در مرحله ثبت است و بايد مراحل ثبت آن به سرعت پيگيري شود، استاندار نيز پيگيري‌هاي ويژه‌اي جهت ثبت و اعطاي تسهيلات اين شرکت انجام داده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري در رابطه با گلايه‌مندي بانک‌ها در مصوبات و بخش‌نامه‌هاي جديد، خاطرنشان کرد: همه به‌دنبال اصلاح روند توليد در کشور هستيم و بخش‌نامه‌هاي جديد به همين منظور ابلاغ مي‌شود و بايد تلاش کنيم مشکلات واحدهاي توليدي برطرف شود.

وي ادامه داد: «بِه جوجه» يکي از واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري است که داراي مشکلات بسياري بود و بحث آنفولانزاي مرغي مشکلات اين واحد را تشديد کرد، نياز است مشکلات اين واحد توليدي در کوتاه‌ترين زمان ممکن رفع شود.

نصيري تأکيد کرد: ستاد تسهيل و رفع موانع توليد تنها مي‌تواند مصوباتي در راستاي حل مشکلات واحدهاي توليدي داشته باشد و رسيدگي به مسائل قانوني طرح‌ها بر عهده اين ستاد نيست، اما قطعا همه بايد دغدغه توليد و اشتغال را داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07