پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

شوراي عالي ورزش چهارمحال و بختياري پس از 14سال فعال شد

کد خبر: 31295 تاریخ انتشار: 1397/10/15
نمایش: 2150
اخبار
شوراي عالي ورزش چهارمحال و بختياري پس از 14 سال، روز شنبه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار فعاليت خود را از سر گرفت.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پرداختن به ورزش باعث جلوگيري از بروز بيماري هاي قلبي و عروقي و تنفسي در بين افراد مي شود.

جعفر مرداني در جلسه شوراي عالي ورزش چهارمحال و بختياري تاکيد کرد : فراهم کردن زمينه پرداختن ورزش همگاني براي مردم از وظايف حاکميت است و دولت ها در اين زمينه وظايف مشخصي بر عهده دارند.

وي تصريح کرد : شاخص توسعه سلامت ، کاهش هزينه هاي مرتبط با بيماري و افزايش سلامتي در جامعه از طريق توسعه ورزش همگاني فراهم مي شود.

به گفته وي، هر چقدر براي سلامت افراد در جامعه هزينه شود، يک نوع سرمايه گذاري شده است ، تا پيشگيري لازم از بروز بيماري ها مختلف انجام شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فرارسيدن جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي تاکيد کرد : زيرساخت هاي مهمي در استان در حوزه ورزش همگاني و قهرماني پس از پيروزي انقلاب ايجاد شد.

مرداني اظهار داشت : بيش از 80 درصد از زيرساخت هاي عمراني چهارمحال و بختياري پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران شکل گرفت که بخشي از اين زيرساخت ها در ورزش استان است.

وي ، با استقبال از ميزباني چهارمحال و بختياري براي مسابقات بين المللي دوچرخه سواري کوهستان تاکيد کرد : شرايط لازم براي برگزاري اين رقابت ها در استان فراهم خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07