پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فعاليت ستاد هماهنگي خدمات سفر نوروز 98 در چهارمحال و بختياري آغاز شد

کد خبر: 31356 تاریخ انتشار: 1397/10/25
نمایش: 3073
اخبار
ستاد هماهنگي خدمات سفر نوروز 1398 با تعيين کميته هاي 10 گانه و با حضور دستگاه هاي عضو در چهارمحال و بختياري روز سه شنبه فعاليت خود را آغاز کرد.
در ستاد هماهنگي خدمات سفر چهارمحال و بختياري کميته هاي 10 گانه 'خدمات و حمل و نقل و ترافيک'، 'خدمات امداد و نجات'، 'خدمات انتظامي، امنيتي و ترافيک شهري'، 'هماهنگي امور شهرداري ها و دهياري ها'، 'برنامه ريزي و آمار'، 'خدمات اسکان و رفاه' ، 'نظارت و تنظيم بازار'، 'ارزيابي عملکرد و رسيدگي به شکايات'، 'خدمات بهداشتي، سلامت و محيط زيست' و 'کميته اطلاع رساني، تبليغات و امور فرهنگي و فضاي مجازي' مشخص و رؤساي کميته ها تعيين شدند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت: تمامي رؤساي کميته هاي 10 گانه و فرمانداران شهرستان هاي 9 گانه استان موظفند تا در راستاي ارائه بهترين خدمات به مسافران نوروزي برنامه ريزي و اقدام کنند.

مجيد نظري دهکردي تاکيد کرد: اقلام اساسي به ويژه نان، ميوه، گوشت قرمز، گوشت سفيد و ساير کالاهاي مورد نياز گردشگران داخلي و خارجي ورودي به چهارمحال و بختياري در نوروز 1398 به موقع تامين مي شود.

وي افزود: به منظور بهبود در تامين امنيت و سلامت مسافران داخلي و خارجي ورودي به چهارمحال و بختياري بايد نظارت بر مکان هاي عرضه مواد غذايي و مجتمع هاي بين راهي جدي تر صورت گيرد.

نظري دهکردي تصريح کرد: برخورد با متخلفان احتمالي در اين حوزه و اعمال قوانين بازدارنده از تخلف مورد توجه مسئولان ستاد هماهنگي خدمات سفر چهارمحال و بختياري باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07