پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نمايشگاه دستاوردهاي چهل سالگي انقلاب در شهرکرد گشايش يافت

کد خبر: 31389 تاریخ انتشار: 1397/11/02
نمایش: 1456
اخبار
نمايشگاه دستاورهاي چهل ساله انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري در قالب 55 غرفه و با مشارکت 80 دستگاه اجرايي روز سه شنبه در فرهنگسراي شهرکرد گشايش يافت.
استاندار چهارمحال و بختياري در آيين گشايش اين نمايشگاه اظهار داشت: 90 درصد خدمات انجام شده در استان در سالهاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي اجرا شده است.

اقبال عباسي ادامه داد: با وجود توطئه هاي بسيار و فتنه هاي دشمن از قبيل ترور، جنگ تحميلي، تحريم و فشار اقتصادي ، انقلاب اسلامي در مسير رشد و پيشرفت خود در حرکت است و اين فتنه ها نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامي ايران شود.

وي تصريح کرد: با وجود همه مشکلاتي که دشمن سر راه نظام اسلامي قرار داده است ، اما خدمات و دستاوردهاي شکل گرفته در اين 40 سال قابل تقدير و تحسين است.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين به نقش همراهي مردم در پيروزي هاي نظام اسلامي اشاره کرد و گفت: اگر حضور مردم و روحانيت و ايثارگري ايثارگران نبود ايراني وجود نداشت و جمهوري اسلامي برقرار نمي شد.

عباسي خاطرنشان کرد: خدمات دولت و مردم متقابل است و هم افزايي و همراهي بخش هاي مختلف نظام در شکل گيري اين دستاوردها بسيار موثر و تاثيرگذار بوده است.

اين نمايشگاه تا هفتم بهمن صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 18 پذيراي بازديدکنندگان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06