پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد:

قرارداد واگذاري فضاهاي خدماتي عمومي تغيير کاربري يافته لغو شود

کد خبر: 31390 تاریخ انتشار: 1397/11/03 12:19:46
نمایش: 1489
اخبار
ستاندار چهارمحال و بختياري گفت: قرارداد واگذاري فضاها و اماکن خدماتي عمومي که از سوي بخش خصوص تغيير کاربري داده شده است براساس قانون بايد لغو و باطل شود.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصي امور اجتماعي و فرهنگي چهارمحال و بختياري گفت: وضعيت کاربري کنوني زمين هايي که براي ارائه خدمات عمومي مانند مراکز بهداشت و درمان، سالن هاي ورزشي و ديگر امور عمومي به بخش خصوصي سپرده شده است، بايد بررسي شود.

وي افزود: هر کدام از اين فضاهاي خدمات عمومي که در مسير خود بهره برداري و استفاده نشده است، بايد براساس ضوابط قانوني در کوتاه ترين زمان ممکن شناسايي شود و نسبت به ابطال قرارداد واگذاري و سپردن آن به بخش خصوصي واجد شرايط ديگر ، اقدام لازم صورت گيرد.

عباسي تصريح کرد: همچنين پروانه فعاليت مهندسان ناظر بر پروژه هاي داراي تخلف در ساخت و ساز و مغاير با کاربري پيش بيني شده ، باطل شود.

وي يادآور شد: به منظور رفع آسيب هاي اجتماعي و مشکلات عمومي، بايد نشست هاي هم انديشي با حضور صاحب نظران، اساتيد دانشگاه، متخصصان و متوليان امر، هر 3 ماه يکبار برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: شناسايي آسيب هاي اجتماعي به همراه گروه هدف مورد نظر در جامعه و برنامه ريزي براي رفع آن براساس معيارهاي علمي و عملي ضرورت دارد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: طرح هايي که از سال هاي قبل داراي رديف ملي هستند، بايد براساس برنامه زمان بندي اجرايي شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06