پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

وعده هاي غيرواقعي نارضايتي مردم را بدنبال دارد

کد خبر: 31429 تاریخ انتشار: 1397/11/10
نمایش: 1460
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در آيين بهره برداري از ۴۰ طرح فني و عمراني صدا و سيماي استان با حضور معاون توسعه و فناوري رسانه ملي گفت: در برخي موارد مسئولان و نمايندگان وعده هايي خلاف واقع به مردم مي دهند که منجر به افزايش انتظارات و در نهايت نارضايتي مردم مي شود.
قبال عباسي عصر چهارشنبه در آئين افتتاح 40 طرح فني و عمراني صداوسيماي چهارمحال و بختياري افزود: انتظار مي رود مسئولان و نمايندگان ضمن تلاش براي تحقق مطالبات بحق و خواسته هاي مردم از ايجاد انتظاراتي که توان تحقق آن وجود ندارد خودداري کنند. 

وي ادامه داد: برخي گلايه مندي هاي مردم قابل تامل است و بايد در راستاي رفع اين کاستي ها و مشکلات بيش از پيش تلاش کرد اما با درنظر گرفتن شرايط اقتصادي و بين المللي بايد همه ارکان و بخش هاي مختلف کشور با همکاري لازم براي بهبود شرايط هم افزايي کنند. 

عباسي تصريح کرد: بي شک دولت به تنهايي قادر نيست مشکلات و کاستي هاي موجود را برطرف کند و اين موضوع مي طلبد تا بنيادهاي خيريه دولت را در اين زمينه ياري دهند. 

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه خدمات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي را بي نظير دانست و گفت: 90 درصد زيرساخت هاي شکل گرفته در استان در طول 40 سال گذشته انجام گرفته و اين موضوع با توجه به عمق محروميت استان در سالهاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي يک دستاورد بزرگ است. 

عباسي افزود: همچنين در طول 6 سال گذشته بيش از 3 هزار طرح با اعتباري بالغ بر 7100 ميليارد تومان اعتبار در استان به بهره برداري رسيده است. 

وي خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نيز 346 طرح با اعتباري بالغ بر 3 هزار و 730 ميليارد ريال در استان به بهره برداري مي رسد و عمليات اجرايي 36 طرح با اعتباري بالغ بر 440 ميليارد ريال آغاز مي شود. 

استاندار چهارمحال و بختياري، رمز عبور از مشکلات را همراهي دولت و ملت دانست و گفت: با کنار هم قرار گرفتن و همدلي و هم افزايي مي توانيم از گردنه هاي سخت پيش رو نيز به سلامت عبور کنيم. 

در حاشيه اين برنامه تفاهم نامه اي بين استانداري و صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري منعقد شد. اين تفاهم نامه با موضوع مشارکت در تکميل پوشش شبکه هاي تلوزيوني ديجيتال روستاهاي سطح استان براي تکميل پوشش ديجيتالي به مبلغ 124 ميليارد ريال است که 50 درصد آن از سوي صدا و سيما و 50 درصد اعتبار آن از سوي استانداري تامين مي شود.
 
افتتاح واحد سيار، افتتاح استوديو پخش، بازسازي و نوسازي ساختمان هاي پذيرش، بهره برداري از فيبرنوري دوم مرکز، نصب دکل جديد ايستگاه تلوزيون کارخانه قند و 26 ايستگاه تلوزيوني ديجيتال در شهرستانهاي بن، بروجن، فارسان، لردگان و کوهرنگ از جمله طرح هاي صدا و سيماي مرکز استان است که بصورت متمرکز در اين آئين بهره برداري شد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06