پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ما بايد متحد، منسجم و صادقانه و شجاعانه در کنار هم و دربرابر دشمن بايستيم

کد خبر: 31441 تاریخ انتشار: 1397/11/12
نمایش: 1415
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با نگاهي بر دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي مي توان دريافت که هيچ يک از نظام هاي پيشرفته به اندازه جمهوري اسلامي کارکرد مثبت نداشته و اين مهم جز با همراهي ملت، دولت و نظام محقق نشده است.
اقبال عباسي در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهرکرد در مصلي بزرگ امام خميني(ره) افزود: در بخش علمي برآورد کارشناسان و سازمان هاي جهاني نشان مي دهد که ايران از نظر علمي در رتبه نخست در منطقه و در رتبه 16 در بين کشورهاي جهان قرار دارد.

وي ادامه داد: همچنين ايران از نظر نظامي جز هشت قدرت برتر جهان است و جزو رتبه هاي برتر از نظر توليد ناخالص داخلي در بين کشورهاي دنيا است.

عباسي با بيان اينکه ايران مقصد گردشگران بسياري در سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي بوده است، تصريح کرد: با وجود سياه نمايي هاي صورت گرفته از سوي دشمنان، ايران يک کشور امن براي گردشگران است.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: ايران اسلامي همچنين در حوزه زيرساخت هاي نظامي در رتبه 55، صادرات گاز طبيعي در رتبه 15، رتبه پنجم در زمينه ذخيره سازي گاز وسومين کشور توليد کننده گاز است

عباسي به خدمات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري نيز اشاره کرد و گفت: بيش از 90 درصد زيرساخت هاي استان در طول چهل سال گذشته ايجاد شده و اين در حاليست که 10 سال ابتدايي پس از پيروزي انقلاب اسلامي عملا مشغول خرابکاري هاي منافقان و جنگ تحميلي بوده ايم.

وي خاطرنشان کرد: با اين وجود دشمنان نظام و انقلاب سعي دارند با تخريب خدمات شکل گرفته و بزرگ جلوه دادن کاستي ها، مردم را نسبت به نظام نااميد سازند.

عباسي افزود: ضعف مديريتي هميشه و در همه جا هست اما دشمنان از اين ضعف ها سواستفاده مي کنند و با بزرگ کردن اين مشکلات درصدد تحريک مردم عليه نظام هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دشمن غافل از اين است که اين مردم براي پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم آن خون خود را تقديم کرده و هيچگاه دست از آرمان هاي خود بر نمي دارند.

عباسي افزود: در طول دولت تدبير و اميد بيش از 3 هزار طرح با اعتباري بالغ بر 7100 ميليارد تومان اعتبار در استان به بهره برداري رسيده است. 

وي خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نيز 346 طرح با اعتباري بالغ بر 3 هزار و 730 ميليارد ريال در استان به بهره برداري مي رسد و عمليات اجرايي 36 طرح با اعتباري بالغ بر 440 ميليارد ريال آغاز مي شود. 

وي با تاکيد بر تقويت وحدت و همدلي در کشور خاطرنشان کرد: ما بايد متحد، منسجم و صادقانه و شجاعانه در کنار هم و دربرابر دشمن بايستيم تا در ادامه مسير به اهداف پيش بيني شده خود دست يابيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06