پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

بيش از 70 مقام کشوري در يک سال اخير به چهارمحال و بختياري سفر کرده اند

کد خبر: 31443 تاریخ انتشار: 1397/11/13
نمایش: 1456
اخبار
در دومين روز از دهه مبارک فجر ، استاندار چهارمحال و بختياري به همراه نماينده مردم شريف شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي وجمعي از مديران استاني،با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ديدار و گفتگو کردند.
اقبال عباسي روز شنبه در ديدار مديران چهارمحال و بختياري با امام جمعه شهرکرد افزود: براي اجرايي شدن اين طرح ها نزديک به 4 هزار ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته و سرمايه گذاري شده است.

وي به افزايش بودجه عمراني چهارمحال و بختياري در سال 98 اشاره کرد و گفت: اين بودجه نسبت به سال 97 از رشد مطلوبي برخوردار است و اميد مي رود در مجلس شوراي اسلامي نيز به تصويب برسد.

به گفته وي، کارهاي خوبي در اين استان از چندين منظر انجام شده است، که به طور نمونه بيش از 70 مقام کشوري در يک سال اخير به چهارمحال و بختياري سفر کرده اند که بصورت ميانيگن 4 تا 5 مقام ارشد ماهانه به استان سفر کرده اند.

استاندار ادامه داد: در حوزه اشتغال در سال 97 مازاد بودجه که در دل رديف‌هاي بودجه‌اي ترزيق مي‌شود، حدود 3 هزار و 150 ميليارد ريال براي نخستين بار و در بين همه استان‌ها به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت که اين استان رتبه نخست کشور را در خصوص اختصاص اعتبارات اشتغال روستايي و عشايري کسب کرده است. 

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در حوزه آب که يکي از چالش هاي بزرگ استان بود ،در نشست هاي کارشناسي مساله آب استان را پيگيري و به نمايندگي از مردم، از سهم آب اين استان دفاع کرده ايم.

وي گفت: در يک سال اخير که در خدمت مردم چهارمحال و بختياري هستم، نهايت سعي خود را در خصوص وحدت و همدلي در استان با محوريت نماينده ولي فقيه در استان و با همکاري مجمع نمايندگان و مديران انجام داده ام تا تاثيرگذاري بيشتري در استان وجود داشته باشد.

وي با تبريک فرارسيدن دهه فجر و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: نظام جمهوري اسلامي ايران در اين استان اقدام اثرگذار و چشمگيري داشته است و بايد با هنر تبليغاتي خاص بتوان اين دستاورد بزرگ را براي مردم بازگو کرد.

بگفته وي هيچ نظامي در دنيا به اندازه نظام جمهوري اسلامي ايران براي خدمت رساني به مردم تلاش نکرده است ولي حوزه اطلاع رساني و تبليغات در همه زمينه ها در کشور ضعيف است ولي دشمن به شدت در حال تبليغات عليه نظام است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06