پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ستاوردهاي چهار دهه انقلاب اسلامي به نسل جوان منتقل و بازگو شود. 

کد خبر: 31444 تاریخ انتشار: 1397/11/13
نمایش: 1543
اخبار
همزمان با دومين روز از دهه فجر چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران، زنگ انقلاب روز شنبه توسط استاندار چهارمحال و بختياري در دبيرستان دخترانه فاطمه زهرا(س) شهرکرد نواخته شد.
اقبال عباسي تصريح کرد: استکبار جهاني از همان نخستين سال پيروزي انقلاب اسلامي با فرهنگ و نهضت نظام اسلامي مخالفت کرد و با تحميل جنگ 8 ساله در صدد تضعيف اصل نظام برآمد و در اين زمان نيز با تهديد و تحريم اقتصادي به ميدان جنگ آمده است. 

وي افزود : استکبار جهاني تلاش هاي زيادي را براي ضربه زدن به ايران و نظام انقلاب اسلامي حرکت هاي مذبوحانه اي انجام داده و هر بار توطئه هاي دشمن خنثي شده است.

عباسي تصريح کرد : طراحي و اجراي ترورها، جنگ تحميلي، تحريم هاي ظالمانه و ساير توطئه هاي استکبار جهاني عليه جمهوري اسلامي با حضور به موقع مردم در صحنه خنثي شده است.

وي يادآور شد : ايستادگي مردم ايران در صحنه هاي مختلف و دفاع همه جانبه آنان از نظام، باعث شده تا جمهوري اسلامي ايران رتبه هفدهم فناوري اطلاعات ، رتبه سيزدهم غني سازي اورانيوم و رتبه دوم سلولهاي بنيادين را کسب کند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: امروز جمهوري اسلامي ايران در علوم مختلف به موفقيت هاي بسيار مطلوبي دست يافته است و از سويي رشد و ترقي ايران باعث شده تا کشور به قدرت هاي استکباري وابسته نباشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06