پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

دشمن بدنبال نااميد کردن مردم از نظام اسلامي است

کد خبر: 31445 تاریخ انتشار: 1397/11/13
نمایش: 1430
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري گفت: دشمنان نظام اسلامي بدنبال نااميد کردن مردم از نظام اسلامي و ايجاد ياس در بين مردم هستند.
اقبال عباسي روز شنبه در آيين افتتاح نمايشگاه دستاوردها و موفقيت هاي مراکز آموزش و پرورش ناحيه 2 شهرکرد افزود: دشمن با هدف قرار دادن کمبودها و مشکلات موجود در بين مردم از جمله اشتغال و معيشت به دنبال پر رنگ جلوه دادن اين کاستي و کمرنگ کردن تلاش ها و موفقيت هاي نظام است.

وي گفت: استکبار جهاني بدنبال ايجاد اشتغال و تامين رفاه براي مردم نظام اسلامي نيست، بلکه مي خواهد با اين حربه براي ضربه زدن به نظام استفاده کند.

وي اظهار داشت: دشمن با استفاده از ظرفيت فضاي مجازي و تحريم ها بدنبال کشاندن مردم به خيابان ها و ايجاد ياس و نااميدي در بين مردم است، اما مردم به برکت خون شهدا و جانبازان هميشه در دفاع از نظام پابرجا هستند. 

عباسي با اشاره به برپايي نمايشگاه توانمندي دانش آموزان افزود: بايد با اتکا به توان و دانش نخبگان به موفقيت در همه عرصه ها دست پيدا کنيم تا تحريم هاي استکبار را بي اثر کنيم.

 نمايشگاه موفقيت و دستاوردهاي مدارس و مراکز آموزشي با هدف معرفي توانمندي ها و موفقيت هاي اين قشر برچا شده است، در اين نمايشگاه طرح هاي علمي، تخصصي و سازهاي دست دانش آموزان و موفقيت هاي آنها در قالب 25 غرفه در مدرسه نمونه دولتي علامه طباطبايي شهرکرد در ايام الله دهه فجر داير است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06