پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

انقلاب اسلامي يک انقلاب فرهنگي بود

کد خبر: 31457 تاریخ انتشار: 1397/11/15
نمایش: 1844
اخبار
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: انقلاب اسلامي يک انقلاب فرهنگي بود که توسط امام راحل ايجاد شد.
الله‌کرم نصيري 15 بهمن‌ماه در همايش تجليل از کارگران و کارآفرينان برتر استاني، با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي داراي زواياي مختلفي است، اظهار کرد: امروزه از انقلاب اسلامي در محافل مختلف بيشتر در زمينه خدمت‌گزاري و پيشرفت امور صحبت مي‌شود. 

وي افزود: انقلاب اسلامي يک انقلاب فرهنگي بود که توسط امام راحل ايجاد شد. 

نصيري گفت: در طول حکومت شاهنشاهي مردم جايگاهي نداشتند و امام به دنبال آن بود که مردم داراي جايگاه خاصي باشند، همچنين به دنبال احياي دين و حاکم شدن حکومت مردم بر مردم بود. 

وي بيان کرد: تلاش امام خميني (ره) پايدار ماندن جمهوري اسلامي بود که امروزه اين امانت در اختيار مردم قرار گرفته و در اين راستا لازم است براي حفظ جمهوري اسلامي، گام برداشت. 

نصيري گفت: متاسفانه دشمنان هيچ‌گاه ساکت ننشسته‌اند و در همان اوايل پيروزي انقلاب اسلامي به محض نااميد شدن از کشور به استکبار روي آوردند به طوري که اختلافات قومي را به راه انداختند. 

وي در ادامه با اشاره به اينکه امروزه دشمن از حوزه اقتصادي ورود پيدا کرده است، تصريح کرد: شما به عنوان سربازان نظام اقتصادي از پيچ خطرناک سربلند و افتخار بيرون خواهيد آمد، زيرا کشور داراي توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي بالقوه‌اي است که بايد به ظرفيت‌هاي بالفعل تبديل شوند. 

معاون امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري اضافه کرد: اقتصاد مقاومتي به معناي درون‌زا بودن است، که بايد علاوه بر تامين نيازهاي داخل، به صادرات محور بودن اقتصاد کشور دست يافت. 

وي بيان کرد: اقتصاد بايد عدالت محور باشد، متناسب با آمايش سرزميني و توانمندي هر منطقه طراحي شود، توانمندي اين استان کشاورزي، دامپروري و گردشگري است که بايد در اين راستا حرکت کرد. 

نصيري با اشاره به مشکلات موجود در کشور در حوزه تنظيم بازار که نشات گرفته از مشکلاتي بوده که دشمن ايجاد کرده است، تاکيد کرد در کوتاه‌مدت اين مشکلات برطرف خواهند شد. 

وي در پايان با اشاره به اينکه 22 بهمن روز بسيار حساس و مهمي است، خاطرنشان کرد: شرکت در راهپيمايي 22 بهمن حمايت مستقيم از نظام جمهوري اسلامي را در بر دارد، زيرا دشمنان اسلام به اين روز چشم دوخته‌اند و بايد همانند گذشته از آن سربلند بيرون آييم. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07