پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد :

مشکلات چهارمحال و بختياري با وحدت مرتفع مي شود

کد خبر: 31502 تاریخ انتشار: 1397/11/21
نمایش: 2636
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، وحدت را لازمه حل مشکلات و چالش هاي موجود در اين استان دانست و گفت: برگزاري نشست هاي مشترک نقش مهمي در تحقق اين مهم دارد.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در نشست با مجمع نمايندگان اين استان اظهار داشت: برگزاري جلسات مشترک و همفکري بين بخش هاي مختلف استان به ويژه دولت و مجلس در روان سازي امور و رفع مشکلات بسيار مهم و اثرگذار است. 

وي ادامه داد: بي شک هم افزايي و دستيابي به وحدت نظر در پيشبرد امور يکي از مهمترين اهداف برگزاري نشست هاي مشترک است و شايسته است تا پس از تصميم گيري همگي در اجراي مصوبات مجمع تلاش کنند تا نتايج مثبتي در زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي، امنيتي و فرهنگي براي استان در پي داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تقويت وحدت و همدلي بين مجلس و دولت تصريح کرد: بايد از همه ظرفيت‌هاي موجود براي رفع مشکلات مردم استفاده شود.

عباسي، بيکاري را از مهمترين چالش هاي استان برشمرد و گفت: اگر چه با جذب حداکثري تسهيلات مشاغل روستايي، عشايري و اشتغال خانگي و فراگير در استان نرخ بيکاري را کاهش داده ايم اما به سبب نرخ بالاي مشارکت اقتصادي مي طلبد تا تلاش ها در اين خصوص دوچندان شود.

 استاندار چهارمحال و بختياري به همراه مجمع نمايندگان استان تاکنون براي پيشبرد بهتر امور و سرعت بخشي به اجراي طرح هاي اين استان با تعدادي از مقامات و مسئولان کشوري ديدارهاي مشترک داشته اند.

در نشست اخير استاندار و نمايندگان مجلس با محمود واعظي رئيس دفتر رئيس جمهوري قول مساعد براي تامين اعتبار و تسريع در اجراي برخي طرح هاي استان داده شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07