پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

اجراي طرح جامع گردشگري چهارمحال و بختياري نيازمند عزم ملي است

کد خبر: 31532 تاریخ انتشار: 1397/11/28 13:44:44
نمایش: 2165
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، عزم ملي در عملياتي شدن طرح جامع گردشگري اين استان را خواستار شد و گفت: اميد مي رود دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص تامين اعتبار اجراي اين طرح همکاري کند.
اقبال عباسي روز يکشنبه در نشست شوراي مشورتي استان به ميزباني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ظرفيت هاي طبيعي، تاريخي، فرهنگي، بوم گردي و صنايع دستي استان، عملياتي شدن سند بالادستي طرح جامع گردشگري استان را نيازمند عزم ملي دانست.

وي با اعلام آمادگي نسبت به تخصيص اعتبارات استاني به طرح جامع گردشگري استان از معاونان سازمان ميراث فرهنگي و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام خواست در تامين اعتبارات لازم براي اجراي اين طرح کارشناسي شده و جامع همکاري کنند.

عباسي تصريح کرد: معرفي جاذبه هاي استان در سايت الکترونيک سازمان گردشگري جهت جذب گردشگر و سرمايه گذار و توجه به رويکرد پروژه محور در توسعه گردشگري استان از ديگر اموري است که بايد نسبت به آن بيش از پيش اهتمام ورزيد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تصويب طرح گردشگري 'ديمه' در نشست شوراي عالي معماري و شهرسازي افزود: زيبنده نظام نيست که يک طرح توسعه محور 11 سال بين بخش هاي مختلف تصميم گير معطل بماند.

در نشست شوراي توسعه استان با پيشنهاد استاندار کميته مشترکي با حضور کارشناسان تشکيل شد تا نسبت به طرح و ارائه طرح جامع گردشگري استان به معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي هماهنگي لازم انجام گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07