پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

روز مهندس در واقع روز پاسداشت خلاقيت، ابتکار، نوآوري و ابداع در عرصه انديشه ورزي و عملگرايي در جهت پيشرفت و سازندگي كشور است.

کد خبر: 31559 تاریخ انتشار: 1397/12/05 09:52:28
نمایش: 1340
اخبار
استاندار چهار محال و بختياري در پيامي روز مهندس را به تمامي فعالان اين عرصه تبريک گفت و اظهار اميدواري کرد با همت مهندسين و فعالين اين عرصه، بتوانيم در مسير توسعه با روش هاي مهندسي و معماري اسلامي ايراني، گام هاي بزرگي را برداريم.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري ، متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح زير است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

بدون شک نامگذاري 5 اسفند روز برزگداشت خواجه نصيرالدين طوسي  شاعر، فيلسوف، متکلم، فقيه، دانشمند، رياضي دان و منجم برجسته ايراني سده هفتم هجري به نام روز مهندس نشانگر اهميت اين روز در برنامه ريزي ها کلان کشوري دارد.

از زمان پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران تا به امروز فعاليت ها و اقدامات گسترده اي در حوزه مهندسي صورت گرفته و در واقع مهندسان به عنوان سرمايه تخصصي کشور قادرند با بهره مندي از قدرت تحليل و تضارب آراء مطروحه در عرصه‌هاي علمي، جامعه را در رسيدن به توسعه پايدار ياري کنند .

روز مهندس در واقع روز پاسداشت خلاقيت، ابتکار، نوآوري و ابداع در عرصه انديشه ورزي و عملگرايي در جهت پيشرفت و سازندگي كشور است.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدير و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسي کشور، اين روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ايران اسلامي به ويژه خانواده بزرگ نظام مهندسي استان چهارمحال و بختياري تبريک گفته، توفيقات روزافزون اين قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پيشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06