پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

زنان به عنوان نيمي از جمعيت استان بايد در پست هاي مختلف به جامعه خدمت رساني کنند.

کد خبر: 31589 تاریخ انتشار: 1397/12/07
نمایش: 1394
اخبار
آئين تکريم و معارفه مديرکل آموزش و پرورش استان روز سه شنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختياري ، نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي و معاون پشتيباني و توسعه مديريت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين آيين با تبريک روز زن و انتصاب يک مدير زن براي حوزه آموزش و پرورش استان گفت: زنان به عنوان نيمي از جمعيت استان بايد در پست هاي مختلف به جامعه خدمت رساني کنند.

اقبال عباسي افزود: چند گزينه براي مديريت آموزش و پرورش از سوي بنده و نمايندگان مطرح بود که در نهايت خانم فرحناز قائد اميني بعنوان مديرکل آموزش و پرورش استان انتخاب شد.

وي به موفقيت هاي مديران پيشين آموزش و پرورش در حوزه سخت افزاري اشاره کرد و گفت: مديريت جديد بايد علاوه بر فعاليت در اين حوزه در حوزه نرم افزاري نيز تلاش بيشتري داشته باشد.

عباسي افزود: زنان شايسته و فعال در استان زياد هستند و بايد از اين ظرفيت در حوزه هاي مختلف براي دستيابي به توسعه همه جانبه استفاده کرد.

وي در ادامه بر همکاري مسئولان براي بهبود وضعيت نظام آموزش و پرورش تاکيد کرد.

در پايان اين آيين از زحمات بهروز اميدي تقدير و فرحناز قائد اميني به عنوان مدير کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختياري معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07