پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

مديران دستگاههاي خدمات رسان در تعطيلات اوليه نوروز در محل کار باشند

کد خبر: 31654 تاریخ انتشار: 1397/12/18
نمایش: 1522
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري به مديران دستگاههاي خدمات رسان توصيه کرد در تعطيلات اوليه نوروز در محل خدمت خود حضور داشته باشند و از ميهمانان نوروزي پذيرايي کنند.
اقبال عباسي روز شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به لزوم توجه به مسايل امنيتي و انتظامي در ستاد سفر افزود: نظم، رفاه و آسايش بدون امنيت معنا ندارد، بنابراين لازم است به رفاه، آسايش و ارائه خدمات مطلوب و تقويت همزمان مهمانداري و مشتري مداري توجه شود.

🔸وي افزود: مديران مرتبط که در اين زمينه برنامه ريزي مي کنند بايد به مهمانداري و مشتري مداري توجه ويژه داشته باشند، هرچه خدمات آسان و ارزان در شان مهمانان ارائه شود به همان ميزان به درآمدهاي عمومي افزوده خواهد شد و اين امر مي تواند در جذب مسافران تابستاني کمک کند.

🔸عباسي گفت: لازمه توجه به مهمانداري و مشتري مداري برنامه ريزي، تبليغات ميداني و اطلاع رساني است.

🔸استاندار چهارمحال و بختياري نظارت مستمر بر خانه هاي مسافر را مورد تاکيد قرار داد و گفت: برخي افراد با تابلو در ورودي شهرها براي جذب مسافران مي ايستند و سوء استفاده مي کنند که لازم است خانه هاي مسافر ساماندهي شده باشند تا نظارت بر روي آنها به درستي صورت گيرد.

🔸وي با اشاره به راه اندازي اپليکيشن چهارمحال و بختياري گردي بيان کرد: اين اپليکيشن براي تمامي مسافراني که در ايام نوروز وارد استان مي شوند بسيار مناسب است و مي تواند به معرفي استان، مراکز تفريحي و توريستي کمک کند.

🔸عباسي ادامه داد: اين اپليکيشن بايد در ورودي شهرها به گونه اي طراحي شود که مسافران را از چگونگي نصب و استفاده آن مطلع کند و از طريق پيامک لينک اين اپليکيشن براي آنها ارسال شود.

🔸استاندار چهارمحال وبختياري افزود: لازم است اينترنت رايگان در برخي از مراکز تفريحي، تورستي استان نيز به مسافران ارائه شود.

🔸وي با اشاره به نزديک شدن به آغاز سال جديد و ورود مسافران نوروزي به استان اظهار کرد: لازم است همانند سال گذشته يک روز براي پاکسازي محيط زيست استان در نظر گرفته شود و در اين روز تمامي مديران ، مسوولان ادارات، دانشجويان، دانش آموزان و حتي روحانيت و تشکل هاي مردمي در اين کار فعاليت داشته باشند.

🔸وي ادامه داد، فرمانداران شهرستانها نيز موظفند ورودي شهرستان خود را پاکسازي و به استقبال نوروز بروند تا از اين طريق فرهنگسازي صورت گيرد.

🔸استاندار چهارمحال وبختياري گفت: بايد از 25 اسفندماه 97 تا 20 فرودين ماه سال 98 تمام دستگاه هاي خدمات رسان آمادگي کامل داشته باشند تا درصورت وقوع حادثه و بحران مشکلي ايجاد نشود.

🔸وي گفت: دستگاههاي خدمات رسان در ستاد سفر کار نظارت و ارزيابي را بر عهده يک تيم قرار دهند تا بعد از ايام تعطيلات هر دستگاهي که بنا بر ارزيابي ها خدمات مطلوبي را به مسافران ارائه داده باشد مورد تشويق قرار گيرد.

🔸وي با تاکيد براينکه تور گرداني در استان موضوع مهمي است افزود: تورگرداني در شهرها بسيار مهم است که براي اين کار مي توان فرد يا اداره خاصي عهده دار آن باشد، قطعا با اين اقدام علاوه بر فرهنگ سازي در شهرها، مي توان به کسب درآمد کمک کرد.

🔸وي در خصوص توزيع گوشت ميان رستوران داران و هتلداران در ايام عيد خاطر نشان کرد: در صورت امکان اداره دامپزشکي و جهاد کشاورزي از طريق صنف سهميه اي را به رستوران داران و هتلداران اختصاص دهند تا مشکلي براي تامين غذاي مسافران نباشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06