پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد استاندار چهارمحال و بختياري بر نحوه توزيع کالاي شب عيد

کد خبر: 31659 تاریخ انتشار: 1397/12/19
نمایش: 1672
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مشکلي در خصوص تامين کالا در اين استان وجود ندارد، بر نحوه صحيح توزيع مايحتاج ضروري شب عيد مردم تاکيد کرد.
اقبال عباسي روز يکشنبه در کارگروه تنظيم بازار به مردم اطمينان داد که کالاهاي اساسي مورد نياز تامين و ذخيره سازي شده و هيچ مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ارز مصوب به اندازه کافي براي واردات از سوي دولت براي کالاهاي اساسي و ضروري تخصيص داده شده است.

وي اضافه کرد: لازم است شبکه توزيع کالا شفاف شود زيرا در صورت اصلاح شبکه، مشکلاتي در زمينه توزيع به وجود نخواهد آمد.

وي با تاکيد بر نظارت بر کشتارگاه‌هاي استان در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروزي، افزود: اگر کشتارگاه‌ها به موقع کشتار را انجام دهند قطعا کمبودي در زمينه گوشت و مرغ در استان نخواهيم داشت.

 استاندار اضافه کرد:علاوه بر نظارت بر کشتارگاه‌ها، محل هاي عرضه کشيک با نصب بنر مشخص شوند، همچنين در فروشگاه‌هاي عرضه، زمان کشتار، ساعت عرضه و در صورت امکان قيمت نيز مشخص شود تا سوء‌استفاده‌اي صورت نگيرد. 

عباسي گفت: لازم است در مکان‌هايي که گوشت و مرغ وارداتي توزيع مي‌شود و صف‌هاي طولاني را به دنبال دارد، سهميه آن مکان‌ها افزايش داده شود تا از صف‌هاي طولاني جلوگيري شود.

عباسي با تاکيد براينکه نانوايي‌ها به‌ويژه آزادپزها بايد در ايام تعطيلات عيد به‌صورت کشيک فعاليت کنند، ادامه داد: قيمت ميوه عيد نوروز يک بار قبل از پايان سال مشخص شود و اجازه افزايش قيمت ميوه طرح تنظيم بازار وجود ندارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07