پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد معاون اول رئيس جمهوري بر توسعه چهارمحال و بختياري

کد خبر: 31690 تاریخ انتشار: 1397/12/22
نمایش: 2127
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت : معاون اول رئيس جمهوري بر توسعه و رفع موانع پيش روي توسعه اي اين استان تاکيد کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري ، اسحاق جهانگيري در ديدار با استاندار و مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري خواستار رفع موانع توسعه اين استان شد.

براساس اين گزارش ، استاندار چهارمحال و بختياري و مجمع نمايندگان استان با اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتي ديدار و گزارشي از وضعيت استان در حوزه‌ها و بخش‌هاي گوناگون ارائه کردند.

استاندار چهارمحال و بختياري و مجمع نمايندگان استان با اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتي ديدار و گزارشي از وضعيت استان در حوزه‌ها و بخش‌هاي گوناگون ارائه کردند.

اقبال عباسي از دستور ويژه معاون اول رئيس جمهور به وزارتخانه‌ها و
سازمان‌هاي مختلف براي حل مشکلات و برخي موانع فرا روي توسعه چهارمحال و بختياري در حوزه‌ها و بخش‌هاي مختلف خبر داد.

وي گفت: معاون اول رئيس جمهور در اين ديدار همچنين با اشراف به برخي توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي بالقوه در استان بر شکوفا شدن اين داشته‌ها با محوريت و رويکرد اقتصاد مقاومتي و اجراي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد تأکيد کرد.

تأمين و ايجاد زيرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل ، توسعه و ايمن سازي راه‌ها از جمله تسريع در احداث راه آهن اصفهان-چهارمحال و بختياري -خوزستان و آزاد راه شهرکرد- اهواز در اين نشست مطرح شد.

اجراي طرح‌هاي مهم عمراني و اقتصادي ، بيمارستان هزار تختخوابي شهرکرد و تجهيز بيمارستان بروجن- پتروشيمي لردگان-پتروشيمي بروجن- آبگير طرح انتقال آب بن به بروجن- استقرار پايگاه شرکت هواپيمايي با مرکزيت شهرکرد - دانشکده منابع طبيعي بروجن، افزايش ميزان بهره‌مندي استان از اعتبارات ملي به‌ويژه از صندوق توسعه ملي و تأمين منابع لازم براي تسريع در روند اجراي برخي طرح‌هاي مهم اقتصادي و عمراني از جمله خواسته‌هاي استاندار چهارمحال و بختياري و مجمع نمايندگان استان در ديدار با اسحاق جهانگيري بود.

عباسي موقعيت استراتژيک استان، وجود مناظر بکر و طبيعي، معادن، جنگل‌هاي انبوه و جاذبه هاي گردشگري را بخشي از ظرفيت‌هاي مهم اقتصادي استان چهارمحال و بختياري اعلام کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين ديدار تأکيد کرد: شرايط لازم براي انجام سرمايه گذاري در بخش‌هاي مختلف اين استان فراهم است. 

در اين ديدار نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد،بن و سامان و نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي نيز حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07