پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

فارسان ميزبان مناسبي براي گردشگران است

کد خبر: 31743 تاریخ انتشار: 1398/01/03
نمایش: 1514
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اماکن تاريخي، گردشگري و تفريحي شهرستان فارسان ميزبان مطلوبي براي گردشگران و مسافران نوروزي خواهد بود.
اقبال عباسي روز شنبه در سومين روز از تعطيلات نوروزي در بازديد از روند فعاليت ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان فارسان تاکيد کرد: هم اينک وضعيت خدمات رساني به مسافران و گردشگران نوروزي در شرايط مطلوبي قرار دارد.

وي با اشاره به روند مطلوب خدمات رساني به مسافران نوروزي افزود: منطقه ويژه گردشگري تاريخي پيرغار در روستاي ده چشمه بايد خدمات قابل ملاحظه اي را به مسافران و گردشگران نوروزي ارائه کند.

عباسي تصريح کرد: براساس نظر مسئولان اجرايي، مشکلاتي در زيرساخت هاي اين منطقه وجود دارد.

وي يادآور شد: سعي مي شود تا در طول سال اين مشکلات در نشست هاي کارشناسي بررسي و راهکارهاي رفع آن اجرايي شود.

رئيس ستاد اجرايي خدمات سفرهاي نوروزي چهارمحال و بختياري همچنين در بازديد از بيمارستان سيد الشهداء (ع) فارسان اظهار داشت: ارتقاي کمي و کيفي وضعيت بيمارستاني در استان جزو برنامه هاي اولويت دار مسئولان ارشد قرار دارد.

وي گفت: البته نيروي انساني کادر در بيمارستان ها و مراکز بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري براي ارائه خدمت به بيماران تلاش قابل توجهي انجام مي دهند.

عباسي همچنين در بازديد از روند فعاليت ستاد اجرايي خدمات سفرهاي نوروزي چهارمحال و بختياري مستقر در شهرستان فارسان تاکيد کرد: غرفه هاي متعدد اين ستاد شامل جوانان جمعيت هلال احمر، نيروي انتظامي، پليس راهنمايي و رانندگي، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اورژانس، راهداري و حمل و نقل جاده اي و آموزش و پرورش، خدمات مطلوب و قابل ملاحظه اي را به گردشگران ورودي به شهرستان ارائه مي دهند.

وي افزود: تامين زيرساخت هاي گردشگري مي تواند در جذب توريست هاي داخلي و خارجي و بدنبال آن افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي تاثيرگذار باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: براي تحقق اين هدف برنامه ريزي در راستاي اجراي طرح جامع گردشگري استان در دستور کار قرار گرفته است.

وي يادآور شد: قرارگيري چهارمحال و بختياري بين 2 استان صنعتي اصفهان و خوزستان و گذر محور ارتباطي فلات مرکزي به بنادر جنوب غرب و جنوب ايران از اين استان، زمينه ساز پذيرش و ميزباني از مسافران نوروزي ساير استان ها خواهد بود.

عباسي در ادامه از پايگاه هاي خدمات رساني به مسافران نوروزي در شهر باباحيدر و جونقان از توابع شهرستان فارسان بازديد کرد و اظهار داشت: تقويت و توجه به راه اندازي اقامتگاه هاي بوم گردي مي تواند در افزايش ماندگاري مسافران تاثيرگذار باشد.

وي گفت: وجود افزون بر 30 اقامتگاه بوم گردي در چهارمحال و بختياري اين استان را به يکي از مناطق هدف گردشگري براي مسافران داخلي و خارجي تبديل کرده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07