پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

دولت قدردان خانواده شهداست

کد خبر: 31748 تاریخ انتشار: 1398/01/04
نمایش: 1567
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران قدردان خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران است.
اقبال عباسي عصر يکشنبه در ديدار با خانواده شهيد 'داراب ربيعي فرادنبه' از توابع شهرستان بروجن تاکيد کرد: از خودگذشتگي هاي شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران و خانواده آنان نقش مهمي در کسب بسياري موفقيت هاي اين مرز و بوم ايفا کرد.

وي افزود: هيچکدام از مسئولان حق ندارند در رسيدگي به امور شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران و خانواده آنان برخورد سياسي، جناحي، سليقه اي و يا شخصي داشته باشند.
عباسي تصريح کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي موظفند در راستاي خدمات رساني به شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران نهايت تلاش را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در بازديد از روند فعاليت ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان بروجن تاکيد کرد: از ابتداي تعطيلات نوروزي تاکنون 160 هزار خودرو در شهرستان بروجن تردد کرده که از اين تعداد 8 هزار مسافر در نقاط مختلف شهرستان بروجن اسکان يافته اند. 

اقبال عباسي افزود: روند فعاليت ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان بروجن مطلوب و از وضعيت مناسبي برخوردار است. 

وي همچنين در بازديد از بيمارستان وليعصر (عج) بروجن تصريح کرد: در تعطيلات نوروزي خدمات بهداشتي و درماني با کيفيت مطلوبي به مسافران ورودي به چهارمحال و بختياري ارائه شود. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07