پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

مراحل قانوني تحويل اجساد سقوط هواپيماي ترک در حال انجام است

کد خبر: 4 تاریخ انتشار: 1396/12/23 21:01:04
نمایش: 2059
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تشريفات قانوني تحويل اجساد حادثه سقوط هواپيماي ترک در حال انجام است، گفت: با انجام اين امور در اولين فرصت اجساد تحويل کشور ترکيه مي شود.

"اقبال عباسي " افزود: پس از اطلاع از سقوط هواپيماي شخصي ترکيه تمام امکانات امدادي استان تجهيز و شناسايي اجساد آغاز شد.
وي ادامه داد: پس از ساعت ها تلاش صبح امروز تمام ۱۱ سرنشين هواپيما پيدا شد و با استفاده از بالگرد به دامنه کوه «هلن» انتقال و سپس به پزشکي قانوني تحويل داده شد.
عباسي با اشاره به حضور خانواده هاي جان باختگان و کارشناسان فني کشور ترکيه در استان تصريح کرد: سعي شد با حضور در بين خانواده جانباختگان از آنها دلجويي شود.
استاندار چهارمحال و بختياري با قدرداني از تلاش نيروهاي محلي، تيم هاي امدادي، عوامل انتظامي و خبرنگاران، وي افزود: وحدت و جديت خوبي در بين عوامل استان حاکم بود و سبب شد تا عمليات جست و جو و انتقال اجساد با موفقيت انجام گيرد.
گفتني است، ۱۱ قرباني حادثه سقوط هواپيماي شخصي پس از ۱۵ ساعت عمليات امداد و نجات روز گذشته در منطقه صعب العبور کوههاي «هلن» شهرستان کيار در اين استان پيدا شد.
عمليات امداد و نجات اين حادثه با کمک ۸۰ نيروي امدادي و انتظامي، ۲۰ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه آمبولانس انجام شد.
همچنين تعدادي از خانواده قربانيان حادثه سقوط هواپيماي ترکيه اي براي انجام تشريفات قانوني و انتقال اجساد همراه با معاون سفير اين کشور و يک گروه ۸ نفره فني هواپيمايي براي بررسي حادثه سقوط هواپيماي ترکيه اي وارد فرودگاه شهرکرد شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07