پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري 12 فروردين را تبريک گفت

کد خبر: 41766 تاریخ انتشار: 1398/01/12
نمایش: 1672
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي، دوازدهم فروردين ماه - روز جمهوري اسلامي ايران - را به مردم شريف استان تبريک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري ، در اين پيام آمده است، 12 فروردين ماه، تجلي آري ملتي است که از جان براي اين انقلاب مايه گذاشتند و نشان دادند که با فريادي رعدآسا و پرطنين مي توان در گوش زمان سرود جاودانگي، عزت و سربلندي خواند و همگان را به اين باور رساند که اميد به آينده اي روشن تر در پرتو ايمان و توکل به خداوند و رهبري اسلامي امکانپذير است.

اين پيام چنين ادامه يافته است، روز جمهوري اسلامي ايران که در حقيقت بهار انقلاب و انقلابي بهاري براي ملت ايران به شمار مي رود و خط بطلاني بر تمام انديشه هاي ناصوابي بود که در صدد بودند اين انقلاب را از مسير خود منحرف کنند.

وي در اين پيام شهادت مظلومانه هفتمين اخترتابناک سپهر ولايت و امامت حضرت امام موسي بن جعفر(ع) را تسليت و سالروز فرارسيدن دوازدهم فروردين را به ملت بزرگ ايران اسلامي، بويژه مردم شهيد پرور و ولايت مدار چهارمحال و بختياري تبريک گفت.

استاندار چهارمحال و بختياري ابراز اميدواري کرد که در سالي که از سوي رهبر معظم انقلاب،‌ سال رونق توليد نام گرفته است، ‌فرصت مناسبي باشد تا با تجديد پيمان با آرمان هاي حضرت امام خميني(ره) و در اجراي منويات رهبر معظم انقلاب همگام با خدمتگزاران صديق نظام جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد با استفاده از همه ظرفيت ها و پتانسيل ها در راستاي توسعه و تعالي ايران اسلامي گام برداريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07