پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شوراها حلقه رابط بين مردم و دولت است

کد خبر: 41887 تاریخ انتشار: 1398/02/09 14:34:59
نمایش: 2060
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نهم اردي بهشت ماه روز شوراها تاکيد کرد:شوراهاي اسلامي به عنوان حلقه رابط بين دولت و مردم مطرح است.
اقبال عباسي روز يکشنبه با صدور پيامي با گراميداشت روز ملي شوراها و تبريک آن به تمامي اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان افزود: نهم ارديبهشت ماه در تقويم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز شوراها نام گذاري شده است که اين نامگذاري فرصتي است مناسب تا تلاش شبانه روزي اعضاء محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستاها را صميمانه گرامي داشته و براي اين تلاشگران عرصه هاي اجتماعي و مردمي از درگاه نورافشان احديت طلب توفيق و بهروزي نماييم.

به گفته وي، يکي از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي، تعامل، همفکري و مشورت است و دين مبين اسلام به عنوان مکتبي جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه کرده و به لحاظ جامعيت، بالندگي، سعادت‌ بخشي و پويايي که در قوانين و آموزه‌هاي خود دارد، به همفکري و مشورت توجه ويژه‌اي نموده و اهميت، جايگاه و فوايد آن را گوشزد نموده است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت : روز تاسيس شوراهاي اسلامي در واقع زمينه ساز تاثيرگذاري عيني و حضور جدي تر مردم در اداره امور است.

به گفته وي، اينجانب نهم ارديبهشت‌ماه، روز ملي شورا‌هاي اسلامي را به اعضاي شوراي اسلامي شهر‌ها و روستا‌هاي استان تبريک گفته و اميدوارم در سال «رونق توليد »، شورا‌هاي اسلامي به‌عنوان حلقه‌هاي رابط دولت و مردم با داشتن سرمايه عظيم اعتماد عمومي و با تکيه بر اصل وظيفه‌شناسي و بهره‌مندي از خرد جمعي و نظرات کارشناسي در راستاي تحقق اهداف اين شعار موفق و مؤيد باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07