پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

پويايي آموزش و پژوهش باعث رونق توليد مي شود

کد خبر: 41888 تاریخ انتشار: 1398/02/09 14:44:33
نمایش: 1460
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت هفته معلم گفت: با پويايي و گسترش تعليم و تربيت ، پژوهش و آموزش، رونق توليد و توسعه اقتصاد در جامعه محقق خواهد شد.
اقبال عباسي روز سه شنبه در آيين بزرگداشت روز استاد و معلم و تجليل از استادان دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: تلاش و کار بدون برنامه و پژوهش علمي، به تنهايي در توسعه اقتصادي کشور کارساز نيست.

وي، دانشگاه ها و آموزش و پرورش را يک دستگاه سرمايه گذاري براي آينده اعلام و تصريح کرد: برخي در گذشته اختصاص بودجه در امر تعليم و تربيت را هزينه مي دانستند که اين تفکر غير واقعي بود.

استاندار چهارمحال و بختياري ، شغل مدرسان و آموزگاران را تداوم شغل انبياء دانست و گفت: نقش تعليم و آگاهي بخشي بشر از جهل و ناداني و سوق دادن به پيشرفت و توسعه ، يک نقش بي بديل است. 

وي با اشاره به نقش فرهنگيان در عرصه هاي مختلف نظام تاکيد کرد: حضور مستمر فرهنگيان در عرصه هاي مهم کشور از جمله سالهاي دفاع مقدس، همواره موتور محرکه انقلاب اسلامي بوده است. 

عباسي افزود: اقتدار و توسعه علمي و پژوهشي ايران اسلامي بعد از چهاردهه در بين مراکز علمي مطرح دنيا درخشان است و ايران در علوم هوا فضا، پزشکي، عمران، نظامي و علوم تکميلي جز کشورهاي برتر جهان است. 

همزمان در آستانه روز معلم در همايش گراميداشت روز استاد و معلم از تعدادي از استادان برتر دانشگاه شهرکرد با حضور استاندار و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07