پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

روز جهاني کار و کارگر، تداعي‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌هاي کار و فعاليت در سراسر جهان و ايران اسلامي است.

کد خبر: 41898 تاریخ انتشار: 1398/02/11 06:36:02
نمایش: 1584
اخبار
اقبال عباسي طي پيامي، فرارسيدن ۱۱ ارديبهشت ماه، روز جهاني کار و کارگر را به جامعه کارگران سختکوش و زحمتکش استان چهارمحال و بختياري تبريک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري ، اقبال عباسي طي پيامي، فرارسيدن ۱۱ ارديبهشت ماه، روز جهاني کار و کارگر را به جامعه کارگران سختکوش و زحمتکش استان چهارمحال و بختياري تبريک گفت.

متن اين پيام بدين شرح است:


11 ارديبهشت، روز جهاني کار و کارگر، تداعي‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌هاي کار و فعاليت در سراسر جهان و ايران اسلامي است.

کارگراني که عامل اصلي توسعه، شکوفايي اقتصادي و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسي "رونق توليد " محسوب مي‌شوند. زحمت‌کشاني که بنا به فرموده بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره)، حيات يک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.

همت و تلاش ستودني کارگران زحمت‌کش در مسير دست‌يابي به خودکفايي و استقلال کشور، با وجود مشکلات اقتصادي و تحريم‌هاي ناجوانمردانه، نويدبخش آينده‌اي روشن براي اين مرز و بوم است.

اينجانب ضمن تقدير و تشکر از كارگران متعهد و پرتلاش استان چهارمحال و بختياري به پاس زحمات صادقانه آنان در عرصه کار و تلاش، اين روز را به يكايك اين قشر عزيز و محترم تبريک عرض نموده و توفيق و سلامتي آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت مي‌نمايم.

اميد است با اجراي برنامه ها و طرح هاي مختلف دولت تدبير و اميد در راستاي توسعه اشتغال، کارآفريني و توليد در سال ۹۸ که از سوي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بعنوان رونق توليد نامگذاري شده است، بتوانيم گام هاي بلندي براي شکوفايي اقتصادي برداريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07