پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

معلمان در تاريخ اقدامات بزرگي را پايه گذاري کرده اند

کد خبر: 41914 تاریخ انتشار: 1398/02/12
نمایش: 1729
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مطهري و روز معلم تاکيد کرد: آموزگاران توانسته اند در طول ساليان گذشته، اقدامات بزرگي را پايه گذاري کنند و انسان هايي پرسشگر و ارتقاء طلب را تربيت کنند.
ه گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري، اقبال عباسي، استاندار چهارمحال و بختياري روز معلم را به فرهنگيان استان تبريک گفت.

 در اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

شهيد مطهري مردي راسخ و استوار در عرصه ي علم و ادب بود، انديشه اش انقلابي، تفکرش مردمي و کلامش بر پايه آگاهي بود.شهيد مطهري را مي توان آن معلمي ناميد که همواره خود را از درس رها نکرد و علم و تهذيب را سرلوحه رفتار اجتماعي خود قرار داد.

شهادت دکتر مرتضي مطهري که به روز معلم نامگذاري شده است فرصتي مغتنم و ارزشمند براي پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم است.براستي معلمي شغل انبياست و در راستاي دانش و آگاهي و فرهنگ انسان را بخوبي پرورش مي دهد و کرامتي بس بزرگ به مقام بشريت مي بخشد.

جامعه معلمان همواره در طول تاريخ انقلاب اسلامي همراه و همپاي مردم بوده اند و تلاش کرده اند با آموزش هاي انسان ساز، مسير توسعه و رشد کشور را هموار سازند.

آموزگاران استان چهارمحال و بختياري توانسته اند در طول ساليان گذشته اقدامات بزرگي را پايه گذاري کنند و انسان هايي پرسش گر و ارتقاء طلب را تربيت نمايند.

اينجانب روز معلم را به تمامي تلاش گران عرصه تعليم، آموزش و پرورش استان تبريک عرض مي نمايم و اميدوارم در سايه تعاليم معلمان، شاهد جامعه اي فرهيخته و دانش محور باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06