پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

قانون در برخورد با همه بايد يکسان باشد.

کد خبر: 41937 تاریخ انتشار: 1398/02/16
نمایش: 1643
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري هدف خدمتگزاران نظام بايد خدمت به مردم در مسير قانون باشد و در اين مسير هيچ تبعيضي پذيرفته ‌شدني نيست و قانون در برخورد با همه بايد يکسان و عادلانه باشد.
اقبال عباسي روز دوشنبه در ديدار با رئيس سازمان بازرسي استان و کارکنان اين سازمان بر لزوم خدمت به مردم در مسير قانون و اجراي بي چون و چراي آن تاکيد کرد.

وي در ادامه، هم افزايي در پيشگيري از تخلفات را موثرتر از برخورد قانوني دانست و گفت: جايي که اقدامات پيشگيرانه موثر واقع نشود نيازمند برخورد جدي هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري  خاطرنشان کرد: تفکيک قوا يک اصل پذيرفته ‌شده در جامعه امروز و بعنوان بهترين شيوه مديريت شناخته ‌شده است اما اين تفکيک به مفهوم جدايي و عدم تعامل و همکاري نيست.

وي افزود: حفظ نظام و خدمت به مردم و اتخاذ روش‌هاي قانوني براي اداره کشور مهم‌ترين هدف همه مسئولان است که بايد در اين مسير با هم همکاري و تعامل داشته باشند.

عباسي با اشاره به اهميت دستگاه هاي نظارتي بر حسن اجراي امور، اظهار داشت: هر انساني احتمال خطا و لغزش دارد و هرچه فرد پست و مقام بالاتري داشته باشد، احتمال لغزش وي بيشتر مي شود که وجود دستگاه هاي نظارتي و بازرسي را به يک ضرورت تبديل کرده است.

وي با بيان اينکه سازمان بازرسي رسالت سنگيني در حفظ اعتماد عمومي دارد، گفت: در همين خصوص بايد با درايت و تدبير لازم در انجام امور محوله، در جلب رضايت مردم اقدام کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه جبران خسارت هاي ناشي از سيلاب را زمان بر و نيازمند اعتبارات لازم دانست و افزود: خسارت هاي وارده از سيلاب در استان بسيار زياد است و به اعتباري معادل بودجه عمراني يکسال استان نياز دارد.

عباسي تصريح کرد: جداي از مشکلات داخلي، تصميمات نادرست آمريکا در عرصه سياست خارجي چالش هايي را پيش روي کشور قرار داده و روابط تجاري و اقتصادي کشور را با محدوديت هايي مواجه کرده است.

وي افزود: سنگ‌ اندازي ‌هاي ترامپ اقتصاد کشور را هدف قرار داده تا مردم در تنگنا قرار گيرند و اعتراض کنند، اما مردم بايد هوشيار بوده و در برابر اين توطئه‌ ها ايستادگي کنند.

🔹رييس سازمان بازرسي چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست اظهار داشت: رويکرد اين سازمان پيشگيري و اصلاح امور است.

وي با قدرداني از تدبير استاندار در مهار سيلاب اخير خاطرنشان کرد: با برنامه ريزي صحيح و حسن مديريت استاندار از بروز خسارت جاني جلوگيري شد و خسارتهاي مالي به حداقل رسيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06