پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري

دولت تمام تلاش خود را براي تهيه اقلام مصرفي مردم به کار گرفته است.

کد خبر: 41947 تاریخ انتشار: 1398/02/17
نمایش: 1929
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در نشستي که روز سه شنبه به منظور بررسي وضعيت شکر در استان برگزار شد، با انتقاد از دستگاه هاي مسئول در خصوص عدم جذب شکر تخصيصي به استان اظهار داشت: در حالي که دولت تمام تلاش خود را براي تهيه اقلام مصرفي مردم به کار گرفته و مشکل تامين شکر در اين خصوص برطرف شده اما ناهماهنگي هاي موجود سبب شده تا اين مهم در استان بخوبي شکل نگيرد.
الله کرم نصيري ادامه داد: هم اينک کمبود شکر در شهرستانهاي شهرکرد و بروجن مشکلات بسياري را بويژه براي اصناف و واحدهاي صنعتي ايجاد کرده که مي طلبد با توزيع حواله ها و جذب شکر در بازار اين مشکل هرچه سريع تر برطرف شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با گلايه از سازمان جهاد کشاورزي استان در خصوص تاخير در توزيع حواله ها، تصريح کرد: اين سازمان طي چند روز آينده فرصت دارد تا حواله هاي جذب شکر را بين بخش هاي مختلف توزيع کند.

نصيري افزود: يک هزار و 174 تن شکر به استان تخصيص يافته که از اين ميزان 237 تن متعلق به خانوارها، 237 تن براي زنبورداران و 700 تن نيز براي اصناف درنظر گرفته شده است.

وي ابراز اميدواري کرد؛ با جذب اين ميزان شکر، مشکلات موجود برطرف شود و چنانچه باز هم به شکر بيشتري نياز بود، اعلام نياز شود تا دستور تخصيص آن به استان داده شود.

وي خاطرنشان کرد: شکر توزيعي در بازار استان بايد به نرخ 3 هزار و 400 تومان به فروش برسد و چنانچه با قيمتي بيشتر از اين نرخ به فروش برسد تخلف است و بازرسان تعزيرات حکومتي بايد در اين خصوص نظارت بيشتري نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07