پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

حماسه سوم خرداد معادلات استکبار را بر هم زد

کد خبر: 41954 تاریخ انتشار: 1398/02/18
نمایش: 2127
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت يا و خاطره شهداي آزادسازي خرمشهر گفت : حماسه سوم خرداد يکي از مهمترين وقايع تاريخ انقلاب اسلامي است که تمامي معادلات ارتش بعث عراق و استکبار جهاني غرب را بر هم زد.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه شوراي هماهنگي بنياد حفظ آثار و نشر ازرشهاي دفاع مقدس استان اظهارکرد : آزادي خرمشهر و سوم خرداد پيروزي حق بر باطل و روز درهم شکسته شدن هيمنه و ابهت پوشالي همه بدخواهان نظام اسلامي بود.

وي تصريح کرد: تاريخ چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامي مملو از رويدادهايي است که هر يک به عنوان تابلوي افتخار ثبت و همچون سپهري پر ستاره مي درخشند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود : حماسه آزاد سازي خرمشهر، به عنوان نقطه عطفي است که با مدد الهي و با صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم به منصه ظهور رسيد.
وي، همچنين در اين جلسه بر همکاري همه دستگاه هاي اجرايي به ويژه ادارات خدمات رسان استان در تکميل زيرساخت هاي مجموعه فرهنگي دفاع مقدس مرکز استان تاکيد کرد.

عباسي گفت : ادارات برق ، گاز و آب و فاضلاب را موظف اند تا پايان سال مالي 97 نسبت به اتصال اشتراک اين مرکز فرهنگي عمل کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين از اختصاص افزون بر 20 ميليارد ريال اعتبار در سال جديد براي تکميل طرح موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: اميد است امسال 7 يادمان و گلزار شهداي گمنام از 36 يادمان استان که ساماندهي نشده است تامين اعتبار و ساماندهي شود. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07