پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد:

2 هزار واحد مسکوني در چهارمحال و بختياري احداث مي شود

کد خبر: 41967 تاریخ انتشار: 1398/02/22
نمایش: 2125
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در نشستي که روز يکشنبه با معاون وزير راه و شهرسازي برگزار شد مقرر شد 2 هزار واحد مسکوني در اين استان احداث شود.
اقبال عباسي روز يکشنبه افزود: در اين نشست مذاکراتي در خصوص زمين هاي دولتي داخل حريم شهرهاي استان از جمله شهرکرد ، به منظور استفاده در طرح اقدام ملي، واگذاري مسکن اقشار آسيب پذير و 2 معلولي انجام گرفت.

وي تصريح کرد: همچنين در اين نشست به مشکلات استان در حوزه مسکن از جمله تاخير در اتمام مسکن مهر، مشکلات خانه هاي سازماني 49 واحدي و تاکيد بر تسهيل واگذاري اراضي به متقاضيان طرح هاي گردشگري اشاره شد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: با وجود تلاش هايي که وزارت راه و شهرسازي در استان در حوزه زمين و مسکن انجام داده اما در اين نشست تاکيد بر آن شد که اجراي طرح هاي مسکن سرعت بيشتري پيدا کند.

مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن نيز در اين نشست بر نقش عمده استانداران در به انجام رسيدن برنامه جامع اقدام ملي در حوزه مسکن تاکيد کرد.

علي نبيان، معاون وزير راه و شهرسازي در اين ديدار تاکيد کرد: با تثبيت مالکيت دولت بر روي اراضي داخل حريم شهرها ،مي توان از آن براي طرح هايي از جمله طرح اقدام ملي و ساير طرح هاي عمراني سازمان استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07