پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد :

استفاده از اموال و امکانات دولتي براي نامزدهاي انتخاباتي ممنوع است

کد خبر: 42058 تاریخ انتشار: 1398/03/09
نمایش: 3211
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هر گونه استفاده از امکانات و اموال دولتي در انتخابات له يا عليه نامزدهاي انتخاباتي ممنوع است و با خاطيان برخورد قانوني خواهد شد.
اقبال عباسي شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: هيچکس حق ندارد در انتخابات از اموال، امکانات و اختيارات دولتي در  له يا عليه نامزدها استفاده کند.

وي افزود: تعامل و هم افزايي فرمانداران چهارمحال و بختياري با اعضاي شوراي تامين، هيات نظارت و هيات اجرايي ضروري است.

عباسي تصريح کرد: براي تسهيل و ارتقاي کيفيت در روند برگزاري انتخابات، فرمانداران حق و اختيار دارند از امکانات، تجهيزات و نيروي انساني ساير دستگاه هاي اجرايي استفاده کنند.

وي يادآور شد: در اين راستا تمامي مسئولان دستگاه هاي اجرايي استاني و شهرستاني موظفند همکاري و تعامل لازم با فرمانداران را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در صورت کوتاهي در اين زمينه از سوي مديران دستگاه هاي اجرايي، با فرد سهل انگار برخورد قانوني مي شود.

وي گفت: تمامي اعضاي ستاد انتخابات در چهارمحال و بختياري و شهرستان هاي تابعه پيش بيني هاي امنيتي را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: اعضاي ستاد انتخابات استان، شهرستان ها و بخش ها بايد قانون انتخابات را مورد توجه قرار دهند.

وي يادآور شد: موانع و مشکلات احتمالي مربوط به برگزاري انتخابات در چهارمحال و بختياري، شهرستان ها و بخش هاي تابعه استان شناسايي و براي رفع آنها از هم اينک اقدام شود.

عباسي اظهار داشت: چهارمحال و بختياري براي برگزار انتخابات به طور کامل آماده است و هيچ مشکلي در اين راستا وجود ندارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07