پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت مردم ممکن نيست

کد خبر: 42108 تاریخ انتشار: 1398/03/26
نمایش: 3154
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس کميته توسعه مشارکت‌هاي مردمي شوراي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري گفت: مبارزه با مواد مخدر بدون همکاري مردم غير ممکن است، ضمن آنکه موفقيت در اين زمينه با مشارکت مردم و تشکل‌هاي مردم نهاد، اثربخش است.
جعفر مرداني روز يکشنبه در جلسه شوراي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري اظهار داشت: به دليل اهميت اين مشارکت، موضوع برگزاري برنامه‌هاي مبارزه با مواد مخدر از سوي سازمان‌ها و تشکل‌هاي مردم نهاد با جديت در دستور کار دولت دوازدهم قرار دارد.

وي بر ضرورت عزم ملي براي مقابله با مواد مخدر تاکيد و افزود: بي شک فعاليت‌هاي پيشگيرانه مهمترين اقدام براي مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.

به گفته وي، افزايش کمي و کيفي اثرگذاري فعاليت سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و ايجاد اشتغال براي بهبوديافتگان اين بلاي خانمانسوز ضرورت دارد.

معاون سياسي، امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نامگذري ۲۶ ژوئن (پنجم تيرماه) به عنوان روز جهاني مبارزه با مواد مخدر از سوي سازمان ملل متحد تاکيد کرد: امسال بايد به همين مناسبت برنامه‌هايي با رويکرد فرهنگي در سطح شهرستان‌هاي اين استان با شور و نشاط بيشتر برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07