پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ادارات در اجراي طرح تقويت مباني اعتقادي فعالانه مشارکت کنند

کد خبر: 42124 تاریخ انتشار: 1398/03/29
نمایش: 2517
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دستگاه ها و نهادهاي اجرايي استان در اجراي هرچه بهتر بيست و ششمين طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني نقش فعالانه و موثري ايفا کنند.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در نشست هماهنگي طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني اظهار داشت: اين طرح که بيست و ششمين سالي است که با حضور اقشار مؤمن مردم استان برگزار مي‌شود از طرح‌هاي مؤثر و منسجمي است که همکاري و تعامل دستگاه‌هاي اجرايي را نيز مي‌طلبد.

وي ادامه داد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تعامل دستگاه‌ها اين طرح امسال نيز با استقبال خوب مردم استان و در فضايي بانشاط و معرفتي تحت عنوان تبيين و گفتمان سازي بيانيه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

مرداني با بيان اينکه اين طرح در قلب ۲۲ شب اجرا مي‌شود، تصريح کرد: هر يک از دستگاه‌هاي اجراي استان مسئوليت ميزباني هريک از اين برنامه‌ها را برعهده دارد که انتظار مي‌رود شاهد حضور گسترده کارکنان ادارات و نهادهاي اجرايي استان در اين برنامه باشيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با تاکيد بر اهميت بيانيه گام دوم انقلاب در تداوم انقلاب اسلامي، اظهار داشت: نگاه به آينده، جوان محوري و تاکيد بر تقويت آرمان‌هاي انقلاب اسلامي از ويژگي‌هاي بيانيه مقام معظم رهبري است که تبيين آن براي مردم و گروه‌هاي هدف داراي اهميت بالايي است.

مرداني، تقويت ابهت و اقتدار نظام در عرصه بين الملل را از ديگر مطالبات مقام معظم رهبري در قالب بيانيه گام دوم انقلاب بيان کرد و گفت: بي شک مقاومت و پايداري بر ارزش‌هاي نظام رمز پيروزي و غلبه بر دشمن است.

 بيست و ششمين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني از ۱۳ تيرماه به مدت ۲۲ شب با حضور اساتيد و سخنوران مطرح کشوري برگزار مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07